Конкурсът е организиран под патронажа на ЕК и цели да стимулира устойчиви еко практики от страна на бизнеса
Kaufland България получи номинация в категория „Мениджмънт“ на тазгодишното издание на Европейските бизнес награди за околна среда, съобщиха от компанията.
Номинацията нарежда Kaufland България сред компаниите от целия континент, отличаващи се с целенасочени политики в направленията устойчиво развитие, еко-иновации и опазване на околната среда. Конкурсът е организиран под патронажа на Европейката комисия и цели да стимулира устойчиви еко практики от страна на бизнеса.
„Изключително горди сме с номинацията на Kaufland България на Европейските бизнес награди за околна среда 2020-2021! Щастливи сме най-вече поради факта, че усилията, които полагаме и на национално, и на международно групово ниво, могат да послужат за добър пример и да вдъхновят още компании да действат като нас. Наша цел е да ограничаваме негативното въздействие от собствената си дейност върху околната среда, както и да стимулираме навици за устойчиво потребление сред клиентите“, коментира Иван Чернев, председател на управителния съвет на Kaufland България.
През последните години Kaufland България е вложила над 12 млн. лв. в политики, свързани с опазването на околната среда, като фокус са инвестициите в енергийна ефективност, както и намаляването на пластмасата за еднократна употреба. В дългосрочен план Kaufland България има за цел да намали употребата на пластмаса в собствените си обекти с минимум 20% до 2025 и да използва 100% рециклируеми опаковки на продуктите собствена марка.
Компанията спечели правото да участва в Европейските бизнес награди за околна среда 2020-2021 след успешното си представяне в категория „Околна среда“ на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите за 2019 година. Победителите в европейския конкурс ще бъдат обявени на церемония, планирана за края на 2020 година.