петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3383 прочитания

    Българско приложение за професионално развитие на глухите хора получи световна награда

    Дигиталната агенция Brandly Collective беше отличена със сребро за апликацията DeafUP
    01 октомври 2020, 12:25 a+ a- a

    Екипът на агенцията Brandly Collective е отличен за апликацията DeafUP

    Българи получиха награда за дизайн на мобилно приложение от най-големия в света конкурс за дизайн A’ Design Award & Competition. Сребърното отличие се връчва на екипа на дигиталната агенция Brandly Collective за апликацията DeafUP, подпомагаща професионалното развитие на глухите хора в Източна Европа, съобщиха оттам. Приложението ще бъде програмирано за iOS и Android.  

    Лауреатите са единствените българи сред победителите в категорията „Мобилни технологии, приложения и дизайн на софтуер”. Наградата се присъжда за изключителния дизайн, технология и креативност на DeafUP. Апликацията ще бъде представена на изложбата „Най-добрите дизайни на годината” в Комо, Италия и в специално печатно издание за конкурса. Главният дизайнер на приложението и основателят на агенцията Brandly Collective - Златина Петрова, получи и номинация за „Дизайнер на годината”.

    „Нашата мисия е да подпомагаме социалните предприемачи и компаниите да изградят устойчиви дигитални брандове, проекти и бизнеси с мисия, които да подобряват средата около нас. Това отличие е признание за нашата усърдна работа и ни показва, че сме на прав път. За нас е чест да приемем наградата!” – сподели Златина Петрова.

    Приложението DeafUP дава възможност на глухите хора да работят с чуващи ментори във видео разговори с жестов преводач, да се обучават чрез видео уроци със субтитри и да общуват в чат. 

    „DeafUP изгражда мост между глухите млади хора и чуващи експерти от различни сфери на бизнеса. Целта на приложението е да приобщи хората от глухата общност, да ги подпомогне да бъдат равноправни специалисти, да придобият конкурентен практически опит и да реализират своя потенциал в полза на обществото.” – допълни Златина.

    Дизайнът на апликацията е създаден в партньорство с фондация „Заслушай се” и се базира на проучване на организацията, според което през 2019 г. в Източна Европа от 60 000 глухи млади хора само 1% са независими и активни. Допитването е проведено чрез фокус групи, публични дискусии, кръгли маси, телефонни интервюта и срещи.

    В тазгодишното издание на A’ Design Award & Competition са отличени 2094 победители от 107 държави в 104 дизайн дисциплини. Сребърното отличие на конкурса се връчва на топ 5% от дизайните на най-високо ниво. Лауреатите и техните проекти се представят в платформите World Design Rankings, Design Classification, на уебсайта DesignMag.org, отразяващ най-добрите дизайни от целия свят, както и в международни медии.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 минути
    IWG продължава да разширява присъствието си у нас
    Доставчикът на гъвкави работни пространства откри няколко нови локации в Пловдив
    преди 28 минути
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 1 час
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 2 часа
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 2 часа
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS