вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1751 прочитания

    Българската A Data Pro е финалист за престижните технологични награди SIIA CODiE

    Компанията беше отличена в категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“
    11 май 2021, 11:38 a+ a- a

    „Да сме сред финалистите точно в тази категория е огромно признание за екипа ни“, коментира Илия Кръстев, изпълнителен директор на A Data Pro

    Българската технологична компания A Data Pro съобщи, че е избрана за финалист в категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“ за престижните награди SIIA CODiE. Тя е единствената българска компания стигнала до финала в оспорваната категория със своето технологично решение „Измерване на потребителския интерес към различни теми“ (Topic Engagement Service).

    Наградите CODiE се връчват за 36-та поредна година от Асоциацията на софтуерната и информационната индустрии (SIIA) – основна бизнес асоциация на софтуерната, образователната, медийната и дигиталната индустрии. 

    Категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“ отличава продуктите, които си служат с изкуствен интелект, алгоритми за машинно и дълбочинно обучение, за да предложат по-интелигентни, автоматизирани и мащабни решения. 

    „Да сме сред финалистите точно в тази категория е огромно признание за екипа ни. Правилният анализ на данните в инфодемията, в която живеем, е ключът към намирането на добри бизнес решения за развитието както на отделните компании, така и на икономиките на отделните държави. С нашето иновативно решение даваме нов подход в използването на данните за медийното потребление. То поставя фокус върху измерването на интеракциите с текущи новинарски теми в комбинация с анализ на нагласите на потребителите в социалните мрежи. По този начин се получава информация за цялостния онлайн медиен пейзаж и се разбират реакциите към него.“, коментира Илия Кръстев, изпълнителен директор на A Data Pro.

    Българският принос

    Иновативната услуга на A Data Pro показва кои са най-предпочитаните за деня теми от множество източници според интеракциите на читателите с тях. По този начин клиентите могат бързо да решат дали да инвестират допълнително време и ресурси в определена тема. Събирането на информацията е разпределено по групи със сходни теми, описани с ключови думи. Има и коментари, споделяния и реакции във Facebook, като по този начин ангажираността може лесно да се отнесе към дадена тема. Моделирането на теми е базирано на статистически подход и е езиково-агностично. 

    A Data Pro предлага инструмент, който може да бъде използван от редакторските екипи, за да решат за кои теми да отделят повече ресурси, да измерят въздействието и реакциите в почти реално време и, в съчетание с анализ на настроенията, дори да изследват общественото мнение. 

    PR агенциите могат да се възползват от този тип информация за подобряване на комуникационните си стратегии. Те могат да проследят подробно ангажираността към специфични статии, компании или лидери на мнение. Набиращите популярност теми се улавят от самото начало и по този начин се подпомагат компаниите да планират комуникациите и ресурсите си.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 минути
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 1 час
    преди 1 час
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 4 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 4 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 5 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка