Най-добрите проекти, реализирани през последните 2 години, се състезаваха в 14 обновени категории
Ясни са победителите в годишните награди BAPRA Bright Awards 2021, организирани от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). На бляскава церемония на 12 май авторитетното международно жури отличи най-добрите агенции и проекти за 2019/2020 г. сред общо 150 подадени кандидатури.
За пръв път в историята на организацията конкурсът обхвана двугодишен период на работа на компаниите и реализираните проекти. БАПРА отмени миналогодишната надпревара в комуникационния бранш у нас заради започналата преди повече от година пандемия. Тази година в конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Ето и отличените:
Агенция на годината
1-во място: All Channels Communication Group
2-ро място: M3 Communications Group
3-то място:United Partners.
Кампания на годината
1-во място: PR play – Заедно за повече здраве
2-ро място: All Channels Communication Group – Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм
3-то място: D:istinkt – Старт 5G България,
3-то място: All Channels Communication Group – National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?
Комуникации към крайни потребители
1-во място: Ракия от плодовете на дипломацията, proof.
2-ро място: #събудисеслед6, proof.
3-то място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)
1-во място: National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?, All Channels Communication Group
2-ро място: Премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: Заедно напред, BBDO Group/ Proximity Sofia
Специално събитие или лансиране
1-во място: Европейската комисия и точната ескейп стая за теб, M3 Communications Group, Inc.
2-ро място: SHELL – форум „Бъдещето на мобилността“, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Онлайн среща на върха на комуникационния форум в Давос, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Портрети от фон дьо тен, proof.
Кампания за корпоративна социална отговорност:
1-во място: Избери любовта, не омразата, proof.
2-ро място: Нестле за живей активно!, APRA Porter Novelli BCG
3-то място: “Национална финансиада” 2020 на Банка ДСК, MSL Publicis Groupe Bulgaria
Комуникации в публичния сектор
1-во място: GIVE 2 GROW, United Partners
2-ро място: Европейска комисия – #ИмашПраво, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Да преподаваш е яко, PR Point
Инфлуенсър маркетинг кампания
1-во място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
2-ро място: Портрети от фон дьо тен, proof.
3-то място: Дигитални скаути, d:istinkt
3-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, All Channels Communication Group
Кампания за работодателска марка
1-во място: Paysafe 360 виртуален Java лов: Завръщането на изгубения Bit, United Partners
1-во място: Accenture България: Равни в работата, заедно в успеха, Paragraph 42
2-ро място: върни се в България, добра оферта е, proof.
3-то място: Paysafe loves tech, United Partners
3-то място: Kaufland „Разчитайте на нас” кампания за работодателска марка, MSL Publicis Groupe Bulgaria
Вътрешни комуникации
1-во място: Кампания за вътрешни комуникации на Аурубис България, AMI Communications
2-ро място: Свързаност, която оставя следа: Човешкото лице на корпоративните ценности, Interimage
3-то място: Gilat – Пространство за иновативни идеи, M3 Communications Group, Inc.
Кризисни комуникации
1-во място: Локхийд Мартин за изтребители F-16 Блок 70, AMI Communications
2-ро място: Старт 5G България, d:istinkt
3-то място: Концесионера на Летище София, AMI Communications
Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел
1-во място: Как въведохме Digital Office и останахме заедно?, Eurobank Bulgaria AD (Postbank)
2-ро място: Дни на подкрепа 2020, TELUS
3-то място: #YouthEmpowered (GoesDigital), Coca-Cola HBC Bulgaria
Награда за ПР иновации
1-во място: Spirit Трансформации – COOL библиотеки, HubAhead
2-ро място: премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: IKEA: Балкон Артист, Paragraph 42.