четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2631 прочитания

    Дроксик спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards"

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари
    18 юли 2022, 17:53 a+ a- a

     

    “Дроксик OOД”, глобална дигитална агенция с повече от 20 години опит в сферата на уеб и мобилните услуги, спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards" за 2022, съобщават от компанията.

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари. Фокусът на отличието е свързан не само с реализирането на проекти за чуждестранни клиенти, но и с дългосрочното доверие и партньори. От „Дроксик“ напомнят, че компанията работи успешно с водещи световноизвестни брандове (BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други) от DACH, Nordics, Великобритания и САЩ регионите.

    В Осмото издание на наградите се включиха над 120 проекта от различни сфери.  

    По какви проекти работи Дроксик вижте тук

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДРОКСИК в JOBS.bg тук

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 6 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 7 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 7 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 23 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 24 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.