четвъртък, 20 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1984 прочитания

    Българска кампания e победител на световните награди Platinum Award

    Златното отличие е присъдено на SiteMedia Consultancy в категория Employee Relations; агенцията е отличена с почетни отличия в още 6 категории, а Ружа Загорска спечели почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Yea
    14 октомври 2022, 14:13 a+ a- a

    Българска кампания е победител в категория Employee Relations на световните награди на престижното издание PR News – PLATINUM AWARDS 2022. Златното отличие се присъжда на комуникационната агенция SiteMedia Consultancy за кампанията „MyHR – На един клик разстояние“ на Загорка, част от корпорация Heineken. 

    Успехът на SiteMedia Consultancy се допълва от общо шест Почетни отличия в други категории като:
    1. Branding,
    2. Campaign of the Year > Education,
    3. Employee Event,
    4. Employee Relations,
    5. Event PR/Marketing,
    6. Online Press Room/Media Center. 

    Снимка: SiteMedia Consultancy

    В категориите за индивидуални отличия на престижния конкурс Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, получи Почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Year.

    SiteMedia Consultancy спечели наградите в сериозната конкуренция на професионалисти, глобални агенции и компании като Google, Pepsico, Ruder Finn, Linkedin, Philip Morris International, Saatchi & Saatchi, Hilton, Ogilvy, FleishmanHillard, Amazon, SAP, Mastercard, WeberShandwick и много други. SiteMedia Consultancy е единствената агенция от Източна Европа с признания на PLATINUM PR AWARDS 2022.

    Дигиталната платформа MyHR на корпорация Heineken дава повече гъвкавост на служителите ѝ и също така олекотява работните процеси между екипите в компанията. За лансирането на платформата в България Загорка АД, заедно със SiteMedia Consultancy, разработва комуникационна стратегия, с която представя предимствата и ползите на MyHR за служителите на компанията. Комуникационната кампания успява да достигне успешно и да ангажира 100% от служителите на Загорка АД. MyHR цели да преодолее и предизвикателствата, свързани с новия начин на работа като хибридни работни процеси, а в допълнение и да спестява време и ресурси.

    „Това признание засвидетелства за пореден път, че българският комуникационен пазар е на световно ниво. Благодарни сме на ЗАГОРКА, която ни се довери за осъществяването на тази прекрасна кампания. Чрез нея предприехме голяма крачка за дигитализиране и улесняване на работните процеси, свързани със служителите на компанията. Щастливи сме, че Employer Branding кампаниите в България са на толкова високо ниво и че компаниите не спират да ги преоткриват, като с това помагат за развитието на целия пазар“, сподели Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, и добави: „Горди сме с тази награда, защото имаме специално отношение към Employer Branding стратегиите в нашата работа. Те превърнаха хората във фокус на комуникациите, което в тези времена на кризи и предизвикателства е особено важно. Хората са най-ценният ресурс на всяка организация.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 43 минути
    ETHSofia обяви лектори и награден фонд от $10 000
    Организаторите на събитието си сътрудничат с УНСС и SoftUni
    преди 3 часа
    „България Еър“ с директни полети от Варна до Прага и Франкфурт
    Те стартират от 23 юни и 6 юли и ще бъдат изпълнявани два пъти седмично
    преди 5 часа
    Amazon инвестира €10 млрд. за разширяване на облачните си услуги и логистика в Германия
    По-голямата част от средствата ще бъдат използвани до 2026 г. за разширяване на облачната инфраструктура на AWS
    преди 21 часа
    Близо 120 младежи ще започнат стаж тази година в А1
    От създаването на инициативата през 2004 година досега на стаж в А1 са преминали близо 1500 стажанти
    преди 1 ден