вторник, 08 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1194 прочитания

    d:istinkt е PR агенция на годината за втори пореден път

    Компанията спечели общо 11 награди в редица категории
    15 май 2023, 09:21 a+ a- a

    Екипът на агенцията успя да се отличи със своите постижения сред общо 126 проекта, представени от 28 агенции и компании. Снимка: d:istinkt

    d:istinkt бе избрана за „Агенция на годината” по време на наградите BAPRA Bright Awards 2023, като това е втора поредна година, в която комуникационната агенция печели престижното отличие. Тържествената церемония по награждаване се проведе на 11 май и открои най-успешните и креативни комуникационни кампании и агенции в България. 

    d:istinkt бе отличена за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиентите на агенцията, като спечели общо 11 награди в редица категории, сред които „Комуникация към крайни клиенти”, „Корпоративни комуникации”, „Кампания за работодателска марка” , „Кампания за корпоративна социална отговорност”, „Дигитален PR”, „Награда за PR иновации”, „Кампания на годината” и най-голямата награда – „Агенция на годината”.  

    „Радвам се, че за втора поредна година бяхме избрани за най-добра комуникационна агенция. Тази награда е доказателство за упоритата работа, отдадеността и творческите постижения на екипа, който реализира десетки иновативни и въздействащи кампании за нашите клиенти”, каза Боян Иванович - Главен Изпълнителен Директор на d:istinkt. „Поздравяваме всички колеги от останалите агенции, които бяха повече от достойна конкуренция. Тези резултати ни стимулират да продължаваме не просто да правим кампании, а ефективно да решаваме проблеми и да бъдем доверен партньор на клиентите”.

    Най-високото отличие получи кампанията „Моделът d:istinkt”, която агенцията реализира за изграждане на собствения  си бранд. Тя спечели злато в категория „Кампания за работодателска марка”, като това е първият път, в който отличието се присъжда на агенция за кампания, реализирана за собствената си марка. 

    Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията с най-много златни отличия беше отличена „Твоята първа работа има значение”, реализирана съвместно с творческа агенция proof. за TELUS International. Кампанията получи три първи места в категориите „Кампания за работодателска марка”, „Дигитален PR”, “Награда за PR иновации”. 

    Кампанията за представяне на Стратегията за устойчиво развитие на Yettel получи най-високото отличие – „Кампания на годината”. Признанието идва само месеци след като операторът обяви първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие. Кампанията по ребрандинг „Теленор става Yettel” също бе високо оценена от журито, като спечели бронз в категориите „Кампания на годината” и „Комуникации към крайни потребители” и сребро в категория „Корпоративни комуникации (Репутация и Бранд мениджмънт)”. В същата категория награда спечели и кампанията „Ефектът Lidl”. 

    Наградите BAPRA Bright Awards отличават най-ефективните и впечатляващи кампании и проекти в България. Експертното и изцяло международно жури тази година бе председателствано от влиятелния комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем Изпълнителен Директор на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).

    За последните три години и половина d:istinkt спечели над 100 награди и номинации за кампаниите, реализирани за някои от най-популярните брандове у нас. Само за първата половина на 2022 г. агенцията стана носител на 29 престижни награди от световни и български конкурси в комуникационната сфера, както и 6 номинации. Списъкът с наградени кампании включва „Операция сватба“, „Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш“, „Учителите на България“, „Бъди себе си“, „Моята първа работа“ и др. 

    Агенцията обслужва брандове като Yettel, Лидл България, Клет България, CETIN България, Европейски парламент в България, Samsung Climate Solutions, Каменица, Speedy, Европейската комисия, TELUS International и др. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    САЩ отпуска $100 млн. за иновации при полупроводниците
    Те ще са насочени към университети, национални лаборатории и частния сектор
    преди 15 часа
    5 ИКТ организации предлагат промяна в приема в математическите и професионалните гимназии
    Без силно математическо образование, ИТ индустрията рискува да загуби конкурентното си предимство, предупреждават те
    преди 16 часа
    Световната банка: България е сред водещите места за правене на бизнес
    Докладът Business Ready обхваща само 50 страни, като не са включени развити икономики като САЩ, Германия, Франция или Япония
    преди 17 часа
    Проф. Зико Колтер с безплатна лекция в Софийския университет
    Той е член на борда на OpenAI и е в България по покана на INSAIT
    преди 18 часа
    България изпада от групата на най-свободните икономики в света
    От 20-то страната ни се срина до 43-то място по икономическа свобода, алармират от ИПИ
    преди 19 часа
    Сър Греъм Уотсън се присъединява към преподавателския състав на ВУЗФ
    Английският икономист ще предава своя богат опит от реалния политически и академичен живот на студентите