събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1300 прочитания

    SoftServe получи отличие от AIBEST за проект на годината в областта на устойчивото развитие

    ИТ компанията си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото
    20 октомври 2023, 13:37 a+ a- a

    Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe (вляво) с наградата. Снимка: SoftServe

    Глобалната ИТ компания SoftServe, с 500 служители и няколко офиса в България, получи награда в категорията „Най-добър проект на годината за устойчивост“ от Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST). Компанията беше отличена за стратегията си за устойчивото развитие и подкрепа в кризисни ситуации.  

    AIBEST наградите отличават технологични компании, инвеститори и местни органи в Югоизточна Европа, които показват работещи практики за създаване на по-добра бизнес среда.

    Като водеща компания в ИТ бизнеса, SoftServe си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото.

    В следствие на успешното си сътрудничество с Община Бургас и съвместно организирани вътрешни и външни инициативи, SoftServe създава благоприятна бизнес среда за служителите си от различни локации и подпомага развитието на сектора у нас. 

    „Офисът в Бургас е първият ни офис извън София, защото вярваме в силния потенциал на града. В Бургас има отлични професионалисти. Освен това се заселиха и доста IT специалисти от Украйна и страните от региона, което предполага, че градът има какво да предложи на целия сектор и че може да бъде считан за притегателен център за технологични експерти.” споделя Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe.

    SoftServe залага и подкрепата в кризисни времена в основите на стратегията си за устойчиво развитие. Компанията успешно използва дългогодишния си технологичен опит и адресира критичните нужди чрез дигитални решения и иновативни подходи. Екип от професионалисти на SoftServe създава денонощна телефонна линия и чатбот в сътрудничество с българското правителство и Rakuten Viber за предоставяне на информация по най-важните обществени теми в кризисни ситуации. Подобни действия не само укрепват вътрешната общност на SoftServe, предоставяйки възможност на служителите на компанията да бъдат част от различни обществено значими теми и проекти, но и оставят траен отпечатък в по-широката бизнес среда. 

    С успешното прилагане на своята стратегия за устойчиво развитие и подкрепа в кризисни ситуации, SoftServe е пример, че стабилният растеж и подпомагането на обществото са възможни, дори в най-предизвикателните моменти.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години