четвъртък, 23 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1768 прочитания

    SoftServe получи отличие от AIBEST за проект на годината в областта на устойчивото развитие

    ИТ компанията си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото
    20 октомври 2023, 13:37 a+ a- a

    Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe (вляво) с наградата. Снимка: SoftServe

    Глобалната ИТ компания SoftServe, с 500 служители и няколко офиса в България, получи награда в категорията „Най-добър проект на годината за устойчивост“ от Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST). Компанията беше отличена за стратегията си за устойчивото развитие и подкрепа в кризисни ситуации.  

    AIBEST наградите отличават технологични компании, инвеститори и местни органи в Югоизточна Европа, които показват работещи практики за създаване на по-добра бизнес среда.

    Като водеща компания в ИТ бизнеса, SoftServe си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото.

    В следствие на успешното си сътрудничество с Община Бургас и съвместно организирани вътрешни и външни инициативи, SoftServe създава благоприятна бизнес среда за служителите си от различни локации и подпомага развитието на сектора у нас. 

    „Офисът в Бургас е първият ни офис извън София, защото вярваме в силния потенциал на града. В Бургас има отлични професионалисти. Освен това се заселиха и доста IT специалисти от Украйна и страните от региона, което предполага, че градът има какво да предложи на целия сектор и че може да бъде считан за притегателен център за технологични експерти.” споделя Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe.

    SoftServe залага и подкрепата в кризисни времена в основите на стратегията си за устойчиво развитие. Компанията успешно използва дългогодишния си технологичен опит и адресира критичните нужди чрез дигитални решения и иновативни подходи. Екип от професионалисти на SoftServe създава денонощна телефонна линия и чатбот в сътрудничество с българското правителство и Rakuten Viber за предоставяне на информация по най-важните обществени теми в кризисни ситуации. Подобни действия не само укрепват вътрешната общност на SoftServe, предоставяйки възможност на служителите на компанията да бъдат част от различни обществено значими теми и проекти, но и оставят траен отпечатък в по-широката бизнес среда. 

    С успешното прилагане на своята стратегия за устойчиво развитие и подкрепа в кризисни ситуации, SoftServe е пример, че стабилният растеж и подпомагането на обществото са възможни, дори в най-предизвикателните моменти.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 28 минути
    Личните лекари са прегледали медицинските досиета на близо 15 хил. пациенти
    Те могат да осъществят достъп до здравните досиета на своите пациентите от декември 2024
    преди 45 минути
    преди 46 минути
    Кабинетът прие компенсации за небитовите крайни клиенти заради високите цени на тока
    Според министър Станков това гарантира работните места и конкурентоспособността на бизнеса
    преди 1 час
    Тръмп обяви проекта Stargate
    С първоначално финансиране в размер на $500 млрд. и подкрепа от OpenAI, SoftBank и Oracle, той ще гради инфраструктура за AI в САЩ
    преди 4 часа
    Регистрацията за „Най-добър младежки стартъп в България - 2025“ е отворена до 16. март
    Конкурсът бе официално открит в Дома на Европа в София