неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16297 прочитания

    ФАРА приема заявки за участие до 18 април

    Тазгодишият форум ще се проведе от 6 до 8 юни 2024 в Международния конгресен център в Бургас
    12 март 2024, 15:00 a+ a- a

    Източник: БАКА

    От 6 до 8 юни 2024 г. в Международния конгресен център в гр. Бургас ще се проведе двадесет и четвъртото издание на най-големия форум за креативната индустрия в България - ФАРА, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    В конкурсната програма на Фестивала могат да участват комуникационни агенции с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани между 1 януари 2023 – 18 април 2024 г.

    Ранният срок за подаване на заявки е 8 април 2024 г., крайният - 18 април 2024 г.

    Новости в Медийния конкурс

    Медийният конкурс на ФАРА 2024 е отворен за участие на комуникационни агенции, които са създали и реализирали медийната стратегия на съответната кампания и са закупили рекламните форми в посочените медийни канали.

    В категория „Положителна промяна – търговски марки“ в раздел „Медийна кампания“ възможност за участие имат медийни кампании, реализирани за търговски марки и компаниите, които насърчават по-доброто чрез маркетинговите комуникации.

    Медийният конкурс представя още една нова категория - „Използване на инфлуенсър маркетинг“ в раздела „Канали – Творчески подход и иновации в конкретен канал“.

    При оценяването на заявките, подадени за участие в Медийния конкурс, журито ще се ръководи от следните критерии:

    30% инсайт и идея;

    30% медийна стратегия и целеполагане;

    10% медийно изпълнение; 

    30% въздействие и резултати.

    Материали за участие

    За представяне на своята работа пред журито на конкурса участниците подготвят набор от материали, като представянето на видео кейс до 3 минути е задължително само за категория Медийна кампания.

    Подробна информация за правилата, категориите и таксите за участие в Медийния конкурс ще намерите тук.

    Регламент на Творческия конкурс

    В Творческия конкурс комуникационните агенции ще имат възможност да подават заявки в разширената категория „Креативно използване на медия“ с подкатегория „Креативно използване на дигитални и социални канали“.

    За участие в категория „Бранд идентичност“ ще се допускат заявки, представящи цялостни концепции за изграждане на марка, съдържащи елементи, създадени след 1.01.2022 година и активно приложими към 18 април 2024 г.

    Организаторите на ФАРА споделят, че с тази промяна в регламента фокусът в категория „Бранд идентичност“ ще бъде насочен към актуалността и развитието на рекламните форми, които ще се състезават в конкурса.

    Повече информация за правилата, категориите и таксите за участие в Творческия фестивал ще намерите тук.

    Благодарение на членството на БАКА в Art Directors Club Europe, фестивалът ФАРА е включен в системата от национални фестивали, победителите от които имат шанса да се състезават за отличията на ADCE Best of European Design & Advertising Awards.

    Всички победители, носители на златна, сребърна или бронзова награда, както и финалистите във ФАРА 2024 ще имат възможността да участват в ADCE Awards 2024.

    През 2023 ADCE се обедини с The One Club for Creativity, отваряйки нови възможности за глобалния креативен бранш. Едно от първите предимства за ADCE е включването на носителите на наградата ADCE в класациите The One Club Global Creative.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 2 дни
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години