понеделник, 12 ноември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10903 прочитания

    Ивайло Иванов, „Тайтън Гейт”: Част от по-опитните и квалифицирани специалисти в страната мигрират в София

    Защо българска ИТ компания с главен офис във Варна планира разрастване в София, разказва оперативният директор на PubGalaxy – част от „Тайтън Гейт”
    29 октомври 2015, 10:13 a+ a- a

    Вижте какво сподели Ивайло Иванов, оперативен директор на PubGalaxy

    „Тайтън Гейт”е българска IT компания, с главен офис във Варна. Компанията стартира първият си проект PhoneArena през 2001, а преди две години започва да развива и проектът PubGalaxy -  платформа за продажба на онлайн рекламно пространство в реално време. Проектите на компанията са насочени към международния пазар и в частност англоговорящите страни.

    Наскоро „Тайтън Гейт”обяви, че ще открие офис и в София, което беше причината да потърсим представители на компанията, за да споделят защо планират да се разрастват именно в София, където присъстват много технологични компании и конкуренцията за ИТ хора е огромна. 

    Вижте какво сподели Ивайло Иванов, оперативен директор на PubGalaxy. 

    Г-н Иванов, разкажете ни за вашата компания – кога е създадена, коя е вашата основна дейност?
    „Тайтън Гейт”е българска технологична компания, с главен офис във Варна, чийто продукти са насочени към международния пазар. 
    През 2001 стартира първият ни проект - PhoneArena – уебсайт, посветен на новини и ревюта за мобилни телефони и света около тях, в момента един от трите най-големи сайта в тази сфера глобално. От създаването си до момента PhoneArena.com се превърна във ветеран в публикуването на новини, видео материали и спецификации за мобилни устройства с над 26 милиона месечни читатели. Сайтът е достоверен източник, цитиран от много онлайн медии в индустрията.  
    Вторият ни проект - PubGalaxy се появи по-късно - през 2013 - и представлява платформа за продажба на онлайн рекламно пространство в реално време. Базирайки се на опита си, придобит като собственик на уебсайт, ние създадохме продукт, комбиниращ различни платформи и нашия личен know-how, за да доставим максимално добри резултати при менажиране на рекламното пространство на други големи международни уебсайтове. Така, по-малко от 2 години след това, работим с над 250 партньори и над 1000 сайта, сред които са и световноизвестни онлайн медии, като Venturebeat. 

    Към момента колко служители имате и какъв тип специалисти са те?
    Проектът на PhoneArena е от над 20 специалисти, като автори, редактори, програмисти, видео и дизайн специалисти, бизнес развитие. Проектът PubGalaxy включва екип от над 40 специалисти, разпределени в отдели „Продажби“, „Акаунт мениджмънт“, „Технически операции“,  „Анализатори на данни“, „Бизнес развитие“ и др. Имаме и административен екип, който поддържа операциите и на двете дивизии.

    Обявихте, че ще откривате офис в София. В София има огромна конкуренция за кадри и все по-често компании от София търсят начин да се разрастват извън столицата. Вие правите обратното. Защо? 
    Причината да сформираме екип и в столицата е, че част от по-опитните и квалифицирани специалисти в страната мигрират в София.  Тъй като нашият бизнес се развива доста динамично, нуждите ни за нов персонал са не само постоянни, но и ориентирани към хора с разнороден опит и глобална визия. С присъствието си на работния пазар в София  се надяваме на по-бързи темпове на наемане и достъп до по-голям кръг от квалифицирани специалисти. В момента набираме хора, които имат опит в дигиталната реклама и са готови да работят с международни клиенти и партньори. Поради разрастването на организацията ни имаме нужда и от висш мениджмънт, като директор маркетинг и директор клиентски услуги. 

    По-какви проекти ще работят хората в София?
    Търсим хора за екипа на PubGalaxy, който както казах, е в областта на интернет рекламата. Към момента вече започнахме наемането на кадри за отдел „Продажби“, като предстои скоро да дефинираме кои ще бъдат и другите екипи, за които ще наемаме колеги. Вероятно това ще бъдат „Бизнес развитие и „Акаунт мениджмънт“. Динамичното ни разрастване налага и честото сформиране на нови отдели, като пример за отдел, който предстои да сформираме, е „Анализ на данни

    В София възнагражденията са на по-високи нива в сравнение с Варна, както и другите градове в страната. Това не беше ли пречка пред решението да откриете офис именно в София?
    Набирането на качествени кадри и сформирането на добри екипи са ключови за нашето развитие и сме готови да инвестираме повече средства и усилия за постигането на тези цели. Компанията се развива с много добри темпове и можем да си позволим тази експанзия към столицата.

    Вие вече търсите служители за екипа в София. Какво показват наблюденията ви – има ли разлика дали търсиш добър специалист  в София или Варна.  Кои са приликите и кои са разликите, ако сравним двата града.
    Рано е да споделим някакви статистки, защото сме в началото на процеса на набиране на хора.

    Трудно ли е за една българска компания да се конкурира на пазара на труда с големи, международни и разпознаваеми фирми?
    Със сигурност има конкуренция с големите компании, макар че те основно разчитат на бранд имиджа си при наемане на служители. Всъщност нивото на заплащане в „Тайтън Гейт“ по никакъв начин не отстъпва на това в големите и популярни компании, а предлаганите от нас социални придобивки значително надвишават тези в другите фирми. Освен че имаме чудесни условия на работа, с които малко фирми могат да се похвалят - просторни и съвременни офиси с кътове за почивка, осигурени закуска, кафе, сокове, снаксове, имаме и допълнителни бенефити, като частна медицинска застраховка, бонус при раждане на дете, растящ платен отпуск със стажа, възможност за работа от къщи и много други. 
    От друга страна, шансовете за растеж в добре разпознаваемите фирми са по-ограничени, отколкото в по-малко популярни, като „Тайтън Гейт“. Големите организации имат трайно установени структури и процеси и много често те са тромави и бюрократични, което прави процеса на професионално развитие по-бавен. Ние предлагаме много динамична и стимулираща среда, където талантите и постигнатите резултати се забелязват своевременно и се поощряват постоянно. Тъй като компанията се разраства бързо, при нас често се отварят нови възможности за развитие , като при наличие на такива даваме първо шанс на колегите ни вътре в организацията, преди да потърсим кадри отвън.

    На какъв етап е сформирането на екипа и кога очаквате да откриете офиса си в София?
    Офисът ни отваря врати официално на първи ноември тази година, но сформирането на екипа е в начален стадий. Започваме с няколко колеги за отдел „Продажби“, които ще преминат едномесечно обучение във Варна. Междувременно ще продължим кампанията по набиране на кадри и за другите планирани отдели. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    СофтБанк пуска на борсата мобилното си подразделение
    Очаква се пазарната оценка на дружеството да достигне 21 млрд. щ.д.
    преди 7 часа
    Агенцията по заетостта ще обучава кадри за нуждите на туристическия бранш
    Предвижда се ускоряване на процедурите за регистриране на работници от трети страни за сезонна заетост
    преди 10 часа
    Райфайзенбанк: Ипотечното кредитиране бележи ръст
    Вижте какви са средната сума и срок за погасяване на ипотечните заеми в България
    преди 14 часа
    Петима от дуалните ученици на Kaufland започнаха работа в компанията
    След три години обучение те вече са в 11-и клас и работният им процес в компанията може да започне