неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10337 прочитания

    Тази година сме планирали откриване на още 5 нови обекта

    За ребрандирането на СВА в „Бурлекс“, новите планове и цели на компанията разказва Петър Павленков, търговски директор и акционер
    20 март 2024, 09:49 a+ a- a

    Снимки: Бурлекс

    Познатите на хиляди клиенти супермаркети СВА преминават изцяло под бранда Бурлекс, поставяйки си два слогана, които ще са движещата сила за развитие на веригата: „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и „СУПЕР е да сме до теб“. Пред Economy.bg Петър Павленков, търговски директор и акционер в Бурлекс, разказва каква е мотивацията зад ребрандирането и какво ново можем да очакваме от веригата.

    Какво наложи ребрандирането?
    В последните години трендовете в търговията се променят с неочаквано бързи темпове, което доведе до нова цел в развитието ни като българска верига. Ребрандирането постави нашето ново зелено начало, носещо в себе си иновации не само във визията, а преход към по-модерно, по-достъпно и комфортно обслужване в обновените търговски зали. Компанията залага на функционален, свеж интериор, целящ да допринесе с удобство, уют и практичност на клиентите при ежедневното им пазаруване. 

    Какво ще се промени в магазините?
    Промяната вече започна. Клиентите я виждат и се надяваме, че я оценяват положително. Обновяваме изцяло интериора в обектите, залагаме на свежа визия и оптимизирани пространства, за да предложим функционалност и удобство. 

    Клиентите ни ще открият всичко необходимо за ежедневното си пазаруване сред богат асортимент от основни хранителни продукти до стоки за различните нужди във всяко домакинство. Стремежът ни е да се превърнем в „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и да бъдем първият избор на клиентите като им предлагаме удобни локации, добро обслужване, богат продуктов асортимент, изгодни ценови предложения и кампании.

    В кой ценови сегмент се позиционира веригата?
    Средностатистическият български потребител обикновено предпочита продукти в промоция или друг тип активност, която да го подтикне към покупка или да извлече някаква добавена стойност. Ние системно следим цените и тенденциите на пазара, като се стремим да сме адекватни и нашите ценови предложения да са сред най-интересните за потребителите.

    Икономическата картина, в която се намираме сега, след ковид и продължаващата война, предполага търсене на качествени продукти на изгодни цени. Българите са иновативни, отворени към новите продукти, които винаги биха опитали, но държат на качеството и ако то не отговаря на очакванията им, няма да повторят. Това са водещите фактори в нашата продуктова политика. Непрекъснато се учим от клиентите си и се вслушваме в техните изисквания, стараем се да предлагаме качествени продукти на достъпни цени. 

    Ще има ли промяна в асортимента на предлаганите стоки?
    Както знаете в търговията промените са изключително динамични, затова и ние се опитваме да сме гъвкави и да отговаряме бързо на променящите се нужди на нашите клиенти. Непрекъснато търсим нови възможности, продукти и услуги, които да бъдат атрактивни и в същото време достъпни. В тази връзка съществува известна периодична промяна в асортимента ни. Но засега не предвиждаме кардинални промени в тази насока.

    Нашите клиенти знаят, че в магазините ни ще открият както български, така и вносни стоки. Изборът на предлагания асортимент е резултат на непрекъснато проучване и подбор на качествени, но и конкурентни продукти.

    Като българска верига за нас е изключително важно да подкрепяме българските производители. Поддържаме връзки с родните търговци на локално и регионално ниво и сме щастливи да подкрепяме българския бизнес. Апелираме към всички малки и средни месни производители да се свързват с нас, за да си помагаме взаимно и да развиваме икономиката на страната.

    Заявихте, че поемате „стъпка напред към ново зелено начало“. Какво ще рече това?
    „Зеленото“ е новият цвят в обновената ни визия, но то е и израз на нашата стратегия за по-добра среда и начин на живот. Стремежът на компанията е до края на 2030 г. да използва все повече възобновяеми източници на енергия и да работим в посока към постепенно намаляване на вредните емисии от въглеродни газове. 

    Насърчаваме използването на торбички за многократна употреба и такива, които са от рециклируеми материали. Предстоят ни нови проекти, свързани с разделното събиране на отпадъци, с които считаме че бихме променили потребителските нагласи на клиентите и общата ни ангажираност към опазването на климата.

    Колко магазина има Бурлекс в момента, колко от тях са обновени и кога планирате да обновите всичките?
    Настоящите магазини са 75, като 30 – 35 от тях вече са прехвърлени под бранда Бурлекс. Останалите обекти постепенно се ребрандират и до края на 2024 година също ще бъдат изцяло обновени.

    Най-новият от тях е в идеалния център в гр. София, на бул. „Ал. Стамболийски“ 44. Търговският обект е разположен на 850 кв.м търговска зала и предлага голям асортимент от основни храни, свежи плодове и зеленчуци, месо и месни деликатеси, щанд със здравословни храни, богат сектор от алкохолни напитки, включващ родни и вносни брандове, нехранителни продукти, подходящи за всяко домакинство и много разнообразен кулинарен щанд, изключително удобен за клиентите, живеещи и работещи в офисите наблизо.

    Полагаме усилия процесите по ренбрандиране и модернизация да вървят бързо, но без това да затруднява клиентите в ежедневното им пазаруване.

    През тази година сме планирали откриване на още 5 нови обекта и така общият им брой ще надхвърли над 80 магазина в градовете София, Русе, Варна, Велико Търново, Дряново, Тутракан, Балчик, Каварна и други по-малки населени места из страната.

    Как планирате да се развива бизнесът в средносрочен план?
    Плановете ни винаги са свързани с развитие, защото в нашия сектор не можем да си позволим да сме пасивни. Следваме потребителските тенденции, учим се от клиентите си всеки ден и се стараем да надграждаме.

    Това, което ни очаква до края на тази година, е именно обновяването на всички наши обекти, в цялата страна, както и отварянето на нови магазини. Идеята ни е да бъдем близо до нашите клиенти и да им гарантираме добро потребителско преживяване. Слоганът, върху който се съсредоточаваме е „ СУПЕР е да сме до теб“. Във връзка с това, очакваме да привлечем нови клиенти и да продължаваме да сме първия избор на текущите.

    В по-дългосрочен план се надяваме постепенно да реализираме всички екосъобразни мерки, които сме заложили в стратегията си за развитие.

    Как очаквате да се развие секторът тази година?
    Последните години са белязани от много промени, свързани с пандемията, войните, инфлацията, затруднените вериги на доставки. Също така виждаме, че нашите конкуренти стават все по-добри, модерни и отварят нови локации. Всичко това оказва силно влияние на нас и на нашия сектор, но в същото време ни стимулира да бъдем по-добри, защото знаем, че в тези времена е важно да си адаптивен, да разчиташ на опита и знанията, на добрия екип, който стои зад теб, и да се вслушваш в нуждите и изискванията на клиентите си. Надяваме се да няма нови усложнения от геополитическо и икономическо естество и икономическата ситуация бързо да се стабилизира.

    Вижте профила и актуалните позиции на Бурлекс в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години