петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3045 прочитания

    Маркетологът на бъдещето: съвети за оцеляване

    За промените в професията вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé
    06 ноември 2018, 09:35 a+ a- a

    „Новата дигитална среда промени нашата работа като маркетолози. Промени се конкурентната среда. Никой не е предполагал, че компании като Uber или като AirBnB ще станат основни конкуренти на таксиметровите шофьори или съответно на хотелиерството. Също така промени се начинът, по който ние достигаме до нашите потребители. На практика, вече не е достатъчно да пуснем TV реклама“, отбеляза Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.

    Как се е променила професията на маркетолога през последното десетилетие и кой е подходящият момент човек да повиши своята квалификация? Вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова на база своя личен опит:

    За промените в професията на маркетолога вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 35 минути
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 39 минути
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 2 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 17 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 18 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България