„Новата дигитална среда промени нашата работа като маркетолози. Промени се конкурентната среда. Никой не е предполагал, че компании като Uber или като AirBnB ще станат основни конкуренти на таксиметровите шофьори или съответно на хотелиерството. Също така промени се начинът, по който ние достигаме до нашите потребители. На практика, вече не е достатъчно да пуснем TV реклама“, отбеляза Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.
Как се е променила професията на маркетолога през последното десетилетие и кой е подходящият момент човек да повиши своята квалификация? Вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова на база своя личен опит:
За промените в професията на маркетолога вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.
Един от главните разработчици на BgGPT и докторант в INSAIT разказва пред Economy.bg за възможностите на българския изкуствен интелект и как бизнесът може да го ползва