четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2999 прочитания

    Пол Бърнс: Всеки бриф е възможност да създадете нещо велико

    За тайните на успешната комуникация между рекламни агенции и клиенти, вижте какво сподели британският рекламист с над 25 години опит
    26 юни 2019, 14:51 a+ a- a

    Всеки бриф, който получите от клиент, е възможност да създадето нещо велико, подчерта Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019. Той е рекламист с над 25 години опит, голяма част от които като акаунт мениджър в Saatchi & Saatchi в Лондон.

    През 2009 създава The Burns Unit tlc и за кратко изгражда завиден списък от клиенти. Компанията работи с голяма част от ключови търговски партньори - IPA, ISBA, EACA, Clearcast, the 4A’s; с над 60 водещи традиционни ATL агенции, с големи и малки медийни агенции, със специализирани дигитални агенции и агенции за изследвания. През 2015 той става съосновател на Rock and a Hardplace – популярна програма за онлайн обучения за маркетинговата индустрия. 

    „Едно от най-важните условия за успешен бриф е да има ясно и еднозначно послание“, разказа още Бърнс по време на своята презентация. По думите му подходът, при който при клиента се отива с готова идея, а впоследствие се пише бриф, е погрешен. Също конкретната цел на един бриф не трябва да бъде ръст на продажбите, това трябва да е естествено следствие от успеха на кампанията, смята рекламистът.

    Вижте какво още сподели той за тайните на добрия рекламен бриф:

    Вижте какво още сподели Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 12 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 13 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 13 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 15 часа
    преди 18 часа