събота, 21 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1369 прочитания

    Как протича интервю за работа в Astound Commerce?

    Повече за процеса и как да се подготвим, разказва Магдалена Илиева, HR Specialist, Astound Commerce България
    02 септември 2019, 15:35 a+ a- a

    Магдалена Илиева, HR Specialist, Astound Commerce България

    Astound Commerce е най-голямата независима агенция за онлайн търговия в света. Компанията обслужва водещи световни марки като: L’Oreal, Under Armour, Adidas, Versace, Jimmy Choo, Mothercare, Reebok, Tommy Hilfiger, Hugo Boss и Crocs. Основана е в Сан Франциско през 2000 година. Екипът от над 1000 различни специалисти в областта на индустрията и технологиите, има десетилетия опит в електронната търговия и повече от 2 000 внедрени проекта под колана си, за да посрещне сложните предизвикателства, напредващите технологии и уникалните нужди на световните пазари.

    В България Astound Commerce оперира от 2016 година. В офиса на компанията във Варна работят 35 специалисти, като плановете са екипът да се разраства.

    Какво е важно да знаем за компанията и процеса по подбор, ако ни предстои интервю за работа, и как да се представим успешно, разказва Магдалена Илиева, HR Specialist, Astound Commerce България.

    Колко и какъв тип специалисти работят при вас?
    Към настоящия момент българският екип се състои от 35 специалисти, но имаме амбициозната цел да разширим офиса и увеличим броя на служителите. Тук работят предимно технически специалисти като Front-end и Back-end програмисти, специалисти по осигуряване на качеството (QA инженери), бизнес анализатори, UX и UI дизайнери. Като част от международна компания, екипът ни във Варна си сътрудничи и комуникира с останалите офиси на Astound Commerce. Ето защо в много случаи екипът за всеки отделен проект обединява специалисти от няколко локации и се състои от български, украински, колумбийски или словашки ИТ специалисти. 

    Това спомага за интернационализирането и фамилиаризирането на екипите и по-лесното организиране на работа между тях.

    Име: Astound Commerce
    Сектор: Информационни технологии (решения за онлайн търговия)
    Създадена през: 2000
    В България е от: 2016
    Брой служители глобално: 1000
    В България: 35
    Офис в България: гр. Варна, ул. Дебър 58
    Други офиси: CAЩ, Украйна, Словакия, Колумбия, Германия, Великобритания, Канада, ОАЕ

    Какви хора най-често търсите, за какви позиции?
    На международно ниво Astound Commerce е известна главно като Глобална агенция за дигитална търговия с центрове за развитие в страните от Източна Европа, включително България, Словакия, Украйна и Колумбия. Компанията предоставя услуги за развитие на информационните технологии, както и широк опит в дигиталната агенция и консултантските услуги. Клиентите разчитат на нас за намиране на решения на техните проблеми, за бизнес експертиза, иновации, насоки и техническо изпълнение  24/7 в денонощието. Затова компанията търси различни специалисти на различни нива за изграждане на проектни екипи, включително бизнес анализатори, Front-end и Back-end програмисти, QA инженери, инженери по автоматизация на тестовете, UX и UI дизайнери. 

    Как протича типично процесът по подбор? Какво да очакват кандидатите на едно интервю? Имате ли тестове и ако да - какви?

    На първо място всеки може да очаква позитивно и приятелско отношение. В случай на интерес от страна на кандидата, още по време на телефонния разговор го запознаваме с това какви са следващите стъпки според конкретната позиция. За някои позиции това включва и тестова задача.

    Колко интервюта провеждате и с кои мениджъри от компанията кандидатите най-вероятно ще се видят?
    HR интервю, техническо интервю и финално интервю с мениджър на екипа, към който евентуално ще се присъедини кандидатът. Смятаме , че това  което прилагаме, е успешен сценарий и за двете страни.

    Колко време продължава едно интервю? Целият процес по подбор?
    Процесът по наемане и интервюиране на кандидатите е двустранен, ето защо продължителността му може да варира - от няколко дни до няколко седмици. Имаме няколко основни етапа, но разбира се, зависи от конкретната позиция. Стремим се да пестим времето на кандидатите, поради което комбинираме част от стъпките.

    Стандартното HR интервю обикновено продължава около 30 минути до 1 час. Техническото интервю продължава по-дълго, тъй като се дискутират в повече детайли опита на кандидата и предишните му проекти. Финалното интервю протича в рамките на час.

    Какво бихте искали да видите в кандидатите по време на интервю? Какво би ви направило добро впечатление?
    Позитивни кандидати с мотивация за професионален растеж винаги правят добро впечатление по време на интервю за работа. Очакваме всички специалисти, които притежават набор от необходимите професионални умения и са готови да работят в бързо развиващата се среда на електронната търговия. Хора, които споделят нашите основни ценности - почтеност, уважение, страст, ангажираност, непрекъснато усъвършенстване, споделен успех и работа в екип.

    Какво би ви направило лошо впечатление на интервю?
    Когато кандидатът не показва интерес към бъдещо сътрудничество. Липса на желание за придобиване на експертиза и развитие в сферата на електронната търговия.

    Имате ли стажантски програми? Ако да – кога стартират и какви са условията?
    В продължение на много години ние провеждаме образователната програма в Boot Camp  формат в нашите украински офиси. Той съчетава лекции, практически обучения, менторство и различни видове самостоятелно обучение за участниците. Най-добрите студенти от тази програма имат възможност да се присъединят към екипа на Astound Commerce.

    В момента нямаме подобна инициатива във Варна, но планираме в близко бъдеще.

    Мога да споделя и че през последните две години при нас стартираха кариерата си като trainee няколко специалиста по Осигуряване на качеството, които продължават да се развиват успешно в нашата организация. 

    За кои позиции конкуренцията е най-голяма и колко човека типично се конкурират за едно място?
    Конкуренцията като понятие е доста субективно за нашата компания, тъй като ние се стремим да предлагаме възможности за всеки кандидат, който се представи според нашите стандарти и критерии. Нашата цел е не само ние да търсим подходящи кандидати, но и ние да сме конкурентноспособни на пазара като компания.

    За кои позиции е най-трудно да откриете подходящите хора?
    Търсенето на квалифицирани ИТ специалисти често е предизвикателство. Пазарът на труда е конкурентен, кандидатите имат голям избор и разбира се търсят най-доброто място за работа. Най-търсените позиции за нуждите на нашия офис са може би JavaScript програмисти и UX дизайнери.

    Какво не знаят кандидатите за компанията, а е важно да знаят според вас?
    Като цяло кандидатите преглеждат нашия официален сайт и откриват информация за нашите позиции, техннологични партньори (платформи за създаване на решения за електронна търговия), клиенти и проекти. По време на всяко интервю се опитваме да запознаем потенциалния кандидат с компанията и нейната политика.

    В началото обясняваме малко по-глобално за компанията. След това представяме още информация за вътрешната структура, работата в екип и ангажираността към общите резултати за постигане на целите. Също така подчертаваме и възможностите за професионално израстване и бъдеща кариера в сферата на електронната търговия, тъй като ние сме лидер именно в тази област. Третата и най-важна част от нашата презентация на компанията е подробна информация за социалните придобивки, баланса в работата и живота, ваканции и почивки и др. Astound Commerce е чудесно място за стартиране и развитие на кариерата, затова винаги сме готови да обясним повече за вътрешния ни живот и процесите ни.

    С какво най-вече се отличавате от останалите компании и привличате кандидатите като работодател?
    Въпреки че сме глобална организация с над 1000 служители, ние пазим нашия индивидуален подход. Служителите ни напълно споделят и следват основните ценности на компанията. Важно е да се знае, че ние наемаме служители дългосрочно, а не само за работа по проекти. Присъединявайки се към Astound Commerce, специалистите получават уникална експертиза, съвременни знания и отворени врати в света на световната електронна търговия. В началото всеки работи съвместно с коуч, който му помага с онбординг програмата. Както споменах преди, нашите екипи по проекти съчетават международни специалисти от осем центрове за разработка и позволяват да си сътрудничат и общуват в световен мащаб. Разполагаме с вътрешна платформа и канали за споделяне на опит, търсене на съвет и корпоративна библиотека, която дава възможност да се придобият нови знания или да се подобрят професионалните умения.

    Социалните бенефити също са важна част за всеки професионалист. Служителите ни ползват допълнително здравно осигуряване, спортен бенефит, покриване на разходи за паркинг, езикови курсове, индивидуални бонуси, свързани с житейски събития, възможност за работа от вкъщи или от други наши офиси.

    Стремим се непрекъснато да подобряваме средата и социалните ни придобивки, като разчитаме и на обратната връзка от всеки един колега. Офисът ни във Варна се намира в бизнес сграда с удобна локация в близост до ЖП Гара. Разполагаме с различни удобства като зона за релакс, тенис маса, настолни игри, стендинг бюра и т.н.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:
    Как протича интервю за работа в Progress?
    Как протича интервю за работа в „Гопет Транс“?
    Как протича интервю за работа в DHL Competence Center?
    Как протича интервю за работа в Chaos Group?
    Как протича интервю за работа във Flat Rock Technology?
    Как протича интервю за работа в „Телелинк Бизнес Сървисис“?
    Как протича интервю за работа в The Stars Group?
    Как протича интервю за работа във Fourth България?
    Как протича интервю за работа в „Язаки България“?
    Как протича интервю за работа в DataArt България?
    Как протича интервю за работа в „АктивТрейдс“ КЧТ клон София?
    Как протича интервю за работа в Sutherland?
    Как протича интервю за работа в dm България?
    Как протича интервю за работа в ScaleFocus?
    Как протича интервю за работа в NaXex?
    Как протича интервю за работа в ABB?
    Как протича интервю за работа във Vivacom?
    Как протича интервю за работа в Playtech?
    Как протича интервю за работа в EVN България?
    Как протича интервю за работа в CSC?
    Как протича интервю за работа в „Аурубис”?
    Как протича интервю за работа в IBM България?
    Как протича интервю за работа в „Таулиа”?
    Как протича интервю за работа в SBTech?
    Как протича интервю за работа в „ЛЕМ България”?
    Как протича интервю за работа в „Сенсата Технолоджис”?
    Как протича интервю за работа в „УниKредит Булбанк“?
    Как протича интервю за работа в „Белла България”?
    Как протича интервю за работа в Gameloft?
    Как протича интервю за работа в SEEBURGER Informatik?
    Как протича интервю за работа в „ГфК България”?
    Как протича интервю за работа в „Софика Груп”?
    Как протича интервю за работа в „Монтюпе“?
    Как протича интервю за работа във VMware?
    Как протича интервю за работа във „Вистеон”?
    Как протича интервю за работа в „Инграм Майкро“?
    Как протича интервю за работа в Walltopia?
    Как протича интервю за работа в „Мелексис”?
    Как протича интервю за работа в easyJet?
    Как протича интервю за работа в MentorMate?
    Как протича интервю за работа в Мтел?
    Как протича интервю за работа в TELUS International?

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Стартира програмата "ИТ бизнесът преподава"
    До момента желание за участие са заявили 51 училища и 23 фирми, училищата могат да подават проекти до 21 октомври 2019
    преди 1 ден
    Бизнесът предлага при изплащане на болничните да се въведе период на изчакване
    Злоупотребите с болнични листове се оценяват на 200 млн. лв. годишно
    преди 1 ден
    Великобритания сподели с ЕС документи с предложенията си за Брекзит
    Страната ще направи официално предложение веднага, щом финализира плановете си
    преди 1 ден
    В София стартира изграждането на нов мащабен офис проект
    Очаква се Park Lanе Office Center да бъде завършен в средата на 2021