четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5124 прочитания

    Запасяват ли се хората с продукти заради коронавируса?

    Попитахме някои от големите търговски вериги в България
    02 март 2020, 18:54 a+ a- a

    Усеща ли се клиентите да пазаруват повече заради коронавируса и какъв тип продукти? С този въпрос се обърнахме към едни от най-големите търговски вериги в България. Вижте как коментираха ситуацията: 

    BILLA България

    BILLA България е в сътрудничество на ежедневна база с Mинистерство на икономиката, на което предоставяме данни за потреблението на нашите клиенти. 

    Изменение в поведението на клиентите ни спрямо предходен период е регистрирано, но и планирано от нас. То се дължи на спецификата на периода от празнични дни, почивни дни и дълъг уикенд.

    Kaufland България

    Към момента не наблюдаваме някаква извънредна ситуация или необичайно пазаруване.

    Lidl България

    Наблюдава се леко завишение на потреблението, но това е обичайно около празничните дни – Сирни заговезни, които минаха, и почивните дни около 3 март, които доста хора сливат. Затова и не можем да кажем категорично на какво се дължи завишението в потреблението.

    Maxima България, собственик на веригата T-Market:

    Три пъти са се вдигнали продажбите. Най-търсените стоки са:

    -  Паста;
    -  Пшенично брашно;
    -  Сирене;
    -  Консерви;
    -  Ориз;
    -  Леща и боб.

    От „МЕТРО Кеш енд Кери България“ ни отговориха, че ще се въздържат да коментират темата.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 минути
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 16 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 17 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 17 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 18 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 19 часа