Попитахме някои от големите търговски вериги в България
Усеща ли се клиентите да пазаруват повече заради коронавируса и какъв тип продукти? С този въпрос се обърнахме към едни от най-големите търговски вериги в България. Вижте как коментираха ситуацията:
BILLA България
BILLA България е в сътрудничество на ежедневна база с Mинистерство на икономиката, на което предоставяме данни за потреблението на нашите клиенти.
Изменение в поведението на клиентите ни спрямо предходен период е регистрирано, но и планирано от нас. То се дължи на спецификата на периода от празнични дни, почивни дни и дълъг уикенд.
Kaufland България
Към момента не наблюдаваме някаква извънредна ситуация или необичайно пазаруване.
Lidl България
Наблюдава се леко завишение на потреблението, но това е обичайно около празничните дни – Сирни заговезни, които минаха, и почивните дни около 3 март, които доста хора сливат. Затова и не можем да кажем категорично на какво се дължи завишението в потреблението.
Maxima България, собственик на веригата T-Market:
Три пъти са се вдигнали продажбите. Най-търсените стоки са:
- Паста;
- Пшенично брашно;
- Сирене;
- Консерви;
- Ориз;
- Леща и боб.
От „МЕТРО Кеш енд Кери България“ ни отговориха, че ще се въздържат да коментират темата.