четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2240 прочитания

    Предстои третото издание на виртуалния форум Еmployer Branding RЕstart

    Повече за темите и лекторите научете от Елена Спирина, управител на Party Management
    15 януари 2021, 12:41 a+ a- a

    Мениджъри от водещи компании в България ще споделят практически опит в рамките на третото издание на виртуалния бизнес форум Еmployer Branding RЕstart, който ще се проведе на 20 януари. Форумът е част от поредицата уебинари и хибридни събития от формата Business Talks с полезни примери от бизнеса за бизнеса, организиран от българската компания за корпоративни събития Party Management.

    Каква ще е темата на второто издание, кои компании ще споделят опит и полезни примери и какво могат да очакват участниците от форума, разказва Елена Спирина, управител на Party Management и организатор на събитието. 

    Елена Спирина, управител на Party Management

    Елена, остават броени дни до третото издание на виртуалния форум Еmployer Branding REstart. Кога ще се проведе, каква е темата и защо се спряхте на нея?
    Онлайн бизнес форумът ще се проведе в сряда (20.01.2020) от 14:00 до 17:00 ч. Ще говорим отново за работодателската марка, но този път фокус е комуникацията на компанията, какви стратегии предприема бизнесът в привличането на таланти и по-точно disruptive marketing  стратегии, които ни отличават. В предходните издания вече говорихме за управление на промяната и преодоляване на кризата, за дигитална трансформация и гъвкав подход (agile management) и геймификация, създаването на виртуални събития. Естественото развитие на фокуса ни бе да обърнем внимание на креативния подход в комуникацията, тъй като както самите канали, по които тече комуникацията, се промениха много, така и вида й като подход в привличането на таланти. 

    Към кого е насочено събитието и как става участието?
    Събитието е насочено отново към HR общността, както и маркетинг и РR специалисти, които се интересуват от комуникация и иновации на стратегическо ниво, както и към млади хора, които си търсят работа и искат да се ориентират кариерно. Това е добър начин за тях да си създадат впечатления за конкретни компании като например Лидл България, които инвестират много в обучението и развитието на кадри и имат и специална стажантска програма, за която сме им партнирали, и имаме преки наблюдения с какво внимание подхождат към младите таланти.

    Участието става чрез записване ТУК. Таксата за регистрация е 20 лв.

    Кои са лекторите и какви теми ще застъпят?
    В дискусия между мен и Георги Малчев  (Xplora) ще направим разбор на креативни кампании в световен план, като ще споменем и конкретни компании, които са ни направили впечатление с комуникацията си на българския пазара. Ще изгледаме техни клипове и визии и ще разкажем кои са game changers, какво те прави такъв. Ще разкажем и какво се промени в каналите за комуникация през последните 3 години.

    Полина Декова, маркетинг мениджър в Modis Bulgaria, ще говори на тема „Disruptive Marketing за растеж в дигиталния свят“. Полина ще разкаже за иновативна кампания по анонсирането на партньорството на компанията с Даймлер Крайслер на глобално ниво и по-конкретно за Mercedes и Formula E за състезания с електромобили и какви рискове са поели с цел управление на промяната в комуникацията и имиджа на компанията.

    А с изпълнителния директор на TBI Info Юлиян Маслянков ще си говорим за HR иновации със софтуерния продукт sHRedy, който изцяло елиминира хартията като управление на дигитални досиета на служителите. Продуктът е лансиран едва преди половин година, а вече е хит на пазара, включително има няколко награди. 

    Ще си говорим и с Катерина Шопова, която е директор „Човешки ресурси“ на Лидл България. В момента компанията жъне редица награди именно като топ работодател и се отличава от конкурентните вериги с по-високо заплащане, ангажираност и удовлетвореност на служителите си. 

    Вече имате опит с две онлайн издания на форума, работи ли този формат за Вас?
    Да, предходните издания бяха много успешни със страхотни лектори - мениджъри от компании като Raiffeisenbank, Bosch.IO, Sitel, Telus, Milestone, Bulpros, Sutherland Global, Luxoft и ММ Solutions. Както и професионални комуникатори и коучове в лицето на Благой Никушев и Милена Хаджииванова, включително и аз с теми касаещи не само събитията, но и работата в малки екипи. 

    Интересното на формата е, че лансирахме иновативна формула за събитие Online Event. Real Food, която до момента не е правил никой. Всички участници във формата може да си поръчват храна по време на събитието с много големи отстъпки. Наш партньор в предходното издадение беше Dominos Pizza, a за настоящото един съвсем нов, но много качествен като продукти бранд - Ribs&Sticks.

    Тази формула ние успешно превърнахме като част не само от форума Еmployer Branding REstart, но и в страхотна формула за хибридни тиймбилдинг програми, с коиято през коледния период забавлявахме около 3 000 души от над 35 компании с виртуални събития и кутии с продукти, получени по куриер.

    За нас Employer Branding REstart е първото самостоятелно публично бизнес събитие, тъй като по принцип винаги работим като подизпълнител на конкретни корпоративни клиенти, но имахме силна нужда от него. 

    Именно думичката REstart показва необходимостта в 360-градусова промяна на формата на събитията, на комуникацията и темите - да са супер практични и полезни и то не само заради 2020 година, а защото бизнесът има нужда от постоянно споделяне на добри практики и налагане на добри модели с цел повече удовлетвореност на служителите, на посетителите на събитията, на самите лектори. 

    Смятам, че даваме много с формата в тази посока на всички страни и променяме хода на събитията.

    Какви поуки си извлякохте до момента и да очакваме ли нещо ново и различно в предстоящото издание?
    Винаги имаме какво да научим и подобрим. Чисто технологично не спираме да научваме по нещо било за платформите, с които работим, било за комуникацията и подхода.

    Разликата е голяма за нас от гледна точка, че в предходните формати само инвестирахме в разработването на форума и беше безплатен за посетители, а сега е платен, но с минимална такса за регистрация от 20 лв. Тя е повече от оправдана не само заради темите и лекторите, но и отстъпките за храна и най-вече възможността да се види и тества безплатно дигитална игра, която е част от нашето порфолио за виртуални приключения Spy School.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 2 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 3 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 4 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 7 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк