вторник, 15 юни 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1773 прочитания

    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател, пред Economy.bg разказва Петър Събев, Project Manager в AtScale
    31 май 2021, 16:07 a+ a- a

    С малко повече от три години опит в сферата на управлението на проекти, Петър Събев е сред най-перспективните млади специалисти в тази област. Той е част от екипа на AtScale вече почти една година. За това време Пепо, както е наричан от колегите си, успява, с общите усилия на проджект и продукт екипите, да имплементира Agile методология за управление на проекти. Преминаването към този модел на работа позволява на компанията да планира и изпълнява амбициозните си планове в по-кратки цикли. А най-важното е, че придава на фирмата гъвкавостта необходима за динамичната индустрия на големите данни. Пепо бе отличен от PMI като един от тримата най-добри млади професионалисти в България

    AtScale е създадена през 2013 г. в Сан Матео, Калифорния. Основателите са двама колоси в индустрията на големите данни – Дейвид Мариани и Сара Геруек. Преди да създадат AtScale, те са били основна водеща сила в световния гигант Yahoo!

    Българският офис отваря врати през ноември 2018 г. Основната причина за откриването на софийско подразделение на AtScale е Момчил Михайлов. Той е вицепрезидент на компанията и генерален мениджър за Европа.

    Какви възможности за кариерно развитие предлага компанията, какво я прави предпочитан работодатели и какви професионалисти стоят зад нейния успех, пред Economy.bg разказва Петър Събев, Project Manager в AtScale.

    С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
    Продуктът на AtScale решава един от основните проблеми на всяка технологична компания – точен и бърз анализ на големи обеми от данни. Вече почти всяка компания в световен мащаб събира огромно количество от данни. В много от случаите обаче те не могат да извлекат максимума от тях по различни причини. Именно тук е ролята на продукта ни. Неговото използване не зависи от мястото, на което се съхраняват данните, както и инструментът използван за анализирането им. Чрез AtScale бизнес клиентите ни получават единен изглед върху събраната информация, което позволява много точен анализ.

    Име: AtScale Bulgaria
    Сфера на дейност: Виртуализация на големи обеми от данни
    В България е от: 2018 г.
    Брой служители глобално: около 150
    Брой служители в България: 75
    Офиси в България: гр. София, ул. Иван Сусанин 26
    Клиенти/Пазари: Компанията оперира предимно на американския пазар, като в последните 18 месеца предоставя услугите си и в Европа. В портфолиото от клиенти влизат компании, които са част от списъка Global 2000 на Forbes. Сред тях са: Toyota, Visa, JP Morgan Chase, GSK, Cigna и Visa.

    Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
    Компанията ни оперира предимно на американския пазар, като в последните 18 месеца предоставяме услугите си и на доста компании от Европа. В портфолиото ни от клиенти можете да откриете компании, които са част от списъка Global 2000 на Forbes. Сред тях са: Toyota, Visa, JP Morgan Chase, GSK, Cigna и Visa.

    Къде има офиси компанията по света? Колко офиса има в България?
    Atscale има офиси в Сан Матео, Бостън и София. Софийският офис е единствен не само за страната ни, но и за цяла Европа. Като в момента той е и най-големият за компанията.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    В момента в AtScale работят приблизително 150 специалисти с разнообразно портфолио. В двата офиса на компанията в Щатите е базиран управленският екип, както и отговарящите за продажбите специалисти. В България са ситуирани висококвалифицираните IT специалисти, които отговарят за непрестанните подобрения на продукта на компанията. Заради експертизата и опита, който притежават, те са основната водеща сила за AtScale.

    Какви хора най-често търси компанията - с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Опитът и познанията неизменно са сред качествата, които ценим в бъдещите си колеги. Основната мантра на нашата компания е: „Ние не търсим служители, а съмишленици, с които да растем и да се развиваме заедно“. А общата ни цел е да оставим позитивна следа за идните поколения.

    За нас сплотеният и мотивиран екип е много важна част от разбиранията ни за успешна компанията. Посрещаме всеки нов колега с широко отворени обятия. Стараем се да поддържаме ежедневна комуникация, така че той да се чувства в свои води.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    Ние вярваме в потенциала и възможностите на младите хора и винаги сме готови да им дадем шанс да се развиват. Понякога липсата на опит е предимство, което създава нестандартни решения за нестандартни ситуации. В момента екипът ни е съставен предимно от специалисти с огромен опит в сферата, в същото време обаче разполагаме и с млади и енергични разработчици. Те допринасят за една перфектна симбиоза между мъдростта на опита и нестихващия ентусиазъм и амбицията на младостта.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    AtScale дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – data warehouse, data lake, data marts или нововъзникващи облачни платформи. „Семантичният слой” АtScale свързва разнообразни инструменти за Business intelligence (BI), изкуствен интелект (AI) и Machine Learning (ML)“ с облачните платформи за данни. По този начин продуктът позволява бърз и точен анализ на големи обеми от данни и така компаниите, използващи AtScale, получават възможност да вземат стратегически решения, базирани на точни и единни данни.

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    Процесът на въвеждане на нови служители е ключов за успешния живот в компанията на всеки специалист. През последната година удвоихме екипа си в София. За да предотвратим грешките на растежа по отношение на екипа, ние разработихме точни правила за това как да интегрираме новите попълнения в екипа. Обикновено за новопостъпилите служители най-важен е периодът на въвеждане в работната обстановка. При тези наистина необичайни обстоятелства, когато всеки член на екипа работи от различно място, онбординг процесът се превърна в истинско предизвикателство.

    Още от първия работен ден на всеки нов колега се стремим да предоставяме необходимата информация за добър старт. Имаме документация и видеа, които споделяме с всеки нов колега, но неизменна част от въвеждането в естеството и културата на компанията ни са срещите с колеги. Организираме такива с представител на всеки отдел, за да могат новопостъпилите да разберат каква е функцията на всеки отдел и кога и към кого ще може да се обърнат за съдействие.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    В AtScale ценим високо професионализма, отговорното отношение и отдадеността към всяка поставена задача. Затова и всеки колега, който приема всяко предизвикателство и се отнася подобаващо към него, получава заслуженото признание и поле за развитие.

    Всеки служител, показал необходимите качества, получава възможност да се развива в отдела си, както и да предприема нови предизвикателства във всеки друг отдел на компанията. Пресен пример за възможностите за развитие в AtScale, е колегата Петър Стайков. Преди малко повече от година той стана част от компанията като Senior BI Architect, след това бе лидер на BI екипа, а от март месец вече заема позицията Product Director на фирмата ни.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    До началото на пандемията основните фактори, които привличаха бъдещите служители бяха хубавият и модерен офис, както и допълнителните социални придобивки. След настъпването на COVID-19 обаче те преминаха на заден план. В последната година специалистите търсят сигурност и грижа за своето здраве и това на близките. В това време на работа от вкъщи, голяма част от експертите осъзнаха нуждата да работят за компания, която разработва интересен и иновативен продукт.

    Именно той е основната притегателна сила на AtScale. Продуктът ни е без аналог в световен мащаб и решава един от ключовите проблеми на бизнес индустрията – бързият и точен анализ на данни.

    В нашата компания ценим високо и личния живот на служителите ни. Ние вярваме, че балансът между работата и времето за лични ангажименти е ключов, за успеха на всяка компания и щастието на служителите ѝ. Благодарение на гъвкавото работно време всеки специалист има възможност сам да организира работния си ден. Ние вярваме в добре свършената работа, извън ограничаващите рамки на стандартното работно време.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според Вас?
    В последните 18 месеца успяхме да привлечем много нови кадри и почти утроихме екипа си в България. На родните специалисти е поверена задачата за подобряване и поддържане на продукта AtScale. В това време той бе отличен с доста голям награди и попадна в престижни класации за развиващи се организации. Списанието Inc. ни постави на челно място в класацията си Inc. 5000 за най-успешните компании на 2020 г. В началото на 2021 г. пък нашият инструмент за виртуализация на данни бе определен за един от 14-те най-добри в света от Solutions Review. Като в класацията се нареждаме до световни лидери като IBM, Oracle и SAP.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на AtScale в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    "София Мел" инвестира над 4.2 млн. евро в модернизация
    Предвижда се процесите на модернизация да продължат, като до 2025 ще бъдат инвестира нови около 3 млн. евро
    преди 14 часа
    ГКПП „Златарево“ предстои да бъде отворен за влизащите в България граждани
    Така ще се облекчи трафикът от автомобили, пристигащи от Гърция
    преди 14 часа
    Ваксината на Novavax с 90% ефективност
    Компанията може да произвежда до 100 млн. дози на тримесечие до края на септември
    преди 14 часа
    Нова 24-часова национална стачка на морския транспорт в Гърция
    Тя ще се проведе на 16 юни и ще доведе до спиране на морския транспорт в страната, очакват се и масови демонстрации в Атина
    преди 14 часа
    Студенти от факултет на УАСГ ще учат безплатно при сключен договор с работодател
    Условието е да работят при него най-малко 5 години след завършването си
    преди 15 часа
    Стартира сайтът за проверка на факти Factchek.bg
    Всеки гражданин може да подава информация за проверка към екипа на платформата