неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6759 прочитания

    Близо 200 студенти взеха участие в „Рекламна академия“ 2024

    Приключи 11-ото издание на тристранния менторски проект на НБУ, БАР и БАКА
    29 февруари 2024, 10:44 a+ a- a

    Изображения: Рекламна академия

    С награждаване на осем студентски отбора завърши 11-ото издание на „Рекламна академия“ 2024, тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), който насърчава сътрудничеството между бизнеса и висшето образование.

    В оспорваната надпревара участие взеха 200 студенти, които премериха сили в 6 различни сектора. Задачата им беше за по-малко от 72 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт или услуга в съществуваща категория по предварително зададен казус. Всеки от отборите работи с ментори от страна на компания-рекламодател и комуникационни агенции.

    „Участието в „Рекламна академия“ предоставя не само знания и опит, но и възможност за старт на кариера със солидно портфолио и ценни контакти в индустрията“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.

    Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР и с над 25-годишен опит в комуникациите, корпоративния маркетинг и връзките с медии подчерта, че с всяко ново издание „Рекламна академия“ върви напред: „Постоянно се учим и развиваме въз основа на подадената обратна връзка, която е богата на мнения и предложения. Развихме регламента за оценяване, променихме състава на съдийската група, усъвършенствахме процеса на формулиране на казус, подобрихме селекцията на лекторите и съдържанието на срещата студенти – бизнес.“

    „Когато професионалният опит и младежката творческа дързост се срещнат и обединят, резултатът винаги впечатлява и вдъхновява“, сподели Чавдар Кенаров, основател и творчески директор на агенция Noble Graphics, председател на БАКА и член на борда на Art Directors Club of Europe,. „Именно това си поставяме като цел при всяко издание на „Рекламна академия“. Тази година за пореден път станахме свидетели на смели и креативни проекти.“

    Големият победител в тазгодишната Рекламна академия е Отбор 20, сектор Храни със своя бранд „Наготово“. Ментори на екипа бяха Димитър Стаматов (Маркетинг мениджър, БЕЛЛА) от страна на БАР, Джоана Михайлова, (Account Manager, Interpartners) и Лора Радкова (Творчески директор, New Moment New Ideas) от страна на БАКА.

    Почетното 2-ро място си поделиха два изключително добри екипа:
    Отбор 7, сектор Лекарства без рецепта,с ментори от страна на БАР – Ралица Милчева (Sr Mgr Product Manager, TEVA) и Венцеслав Хиков (Chief Strategy Officer, Graffiti BBDO) и Петър Евтимов (Creative Lead, Human) от страна на БАКА.


    Отбор 15, сектор Ритейл, с ментори от страна на БАР – Женя Вълкова (Мениджър отдел CRM Маркетинг, REWE Group) и от страна на БАКА – Георги Чурусинов, (Изпълнителен директор, Brandmark) и Николай Стойнов (Creative Director, together&).

    Третото място в „Рекламна академия“ спечели отбор 12, сектор Ритейл, с ментори от страна на БАР – Йоана Цонева (Маркетинг мениджър, IKEA), и от страна на БАКА – Катерина Разпопова (Group Account Director, guts&brainsDDB) и Николай „Неке“ Малинов (Арт директор, Nitram).

    Сред проектите на студентите се отличиха и още няколко кампании, които журито присъди специални награди:

    Специална награда „Най-добра презентация“ на отбор 16, сектор Телекомуникации, с ментори от страна на БАР - Гергана Илиева (Marcom, Vivacom) и от страна на БАКА - Олга Стойчева (Криейтив директор, The Smarts) и Самуил Петков (New Business Director, Noble Graphics).

    Специална награда „Бранд идентичност“ на отбор 18, сектор Храни,с ментори от страна на БАР - Соня Щърбева (Brand and Trade Marketing Manager Greater Europe, Линдт), и от страна на БАКА - Наталия Николова (Head of Art, guts&brainsDDB) и Пресиян Кирилов (Client Service Director, together&).


    Специална награда „Най-добра опаковка“ на отбор 19, сектор Храни,с ментори на отбора от страна на БАР - Димитър Стаматов (Маркетинг мениджър, БЕЛЛА) и от страна на БАКА - Джоана Михайлова (Account Manager, Interpartners) и Лора Радкова(Творчески директор, New Moment New Ideas).


    Специалната награда „Добрият пример – С грижа за бъдещето“ на bTV Media Group и bTV Radio Group, медийни партньори на Рекламна академия 2024, беше връчена за кампания със социална насоченост, насърчаваща добри практики в обществото, на отбор 2, сектор Безалкохолни напитки, с ментори от страна на БАР - Владимир Попов Senior Brand Manager, Coca-Cola Bulgaria) и от страна на БАКА - Максим Стоименов (Творчески директор, B+RED) и Натали Васкенова (Strategic Planner, Noble Graphics).
    Наградата беше връчена от Александра Гълъбова, Mаркетинг мениджър и PR на bTV Radio Group и Лора Фачева, Ръководител Специални проекти на bTV Media Group.

    Най-добрите проекти в Рекламна академия 2024 бяха оценени и отличени от жури, съставено от представители на БАР:
        1. Екатерина Димитрова (Head of branding and communication, METRO Bulgaria),
        2. Петя Балаука (Старши бранд мениджър, Coca-Cola Bulgaria),
        3. Свилен Стрезов (Маркетинг директор, TEVA),
        4. Христина Вучева (Маркетинг директор, DEVIN) и
    представители на БАКА:
        1. Александър Братиморов (Творчески директор и Партньор, Human),
        2. Желез Атанасов (Директор Стратегическо планиране, Noble Graphics),
        3. Йоана Панчева (Главен Оперативен Директор, Tribal Worldwide Sofia, guts&brainsDDB),
        4. Плутархос Маридакис (Основател, Standpoint Media).

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години