петък, 13 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10910 прочитания

    Анкета: Може ли е-търговията да съществува без дигиталния маркетинг?

    Вижте какво споделиха част от лекторите на Serp Conf. 2024 International
    13 май 2024, 09:46 a+ a- a

    Може ли електронната търговия да съществува без дигиталния маркетинг? Мнение по темата с Economy.bg споделиха:
        1. Светлозар Димитров/ Svetlozat Dimitrov/ CEO euShipments.com;
        2. Хюго Фаустино/ Hugo Faustino/ Digital Strategist at Creative Media (Ex-Nike/ Cisco systems);
        3. Ралука Бужорано/ Raluca Bujoreanu/ Product Lead at Zalando;
        4. Вейналд Йонгун/ Wijnand Jongen/President of Ecommerce Europe;
        5. Никола Минков/ Nikola Minkov/ CEO SERpact;
        6. Синди Кръм/ Cindy Krum/ Founder & CEO of MobileMoxie.

    Всички те бяха част от лекторите по време на двудневната Serp Conf. 2024 International, която се проведе на 18 и 19 април в НДК, под патронажа на Столична община.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    За втори път тази година: ЕЦБ понижи водещата си лихва
    Депозитната лихва е намалена с 25 базисни пункта
    преди 17 часа
    София Тех Парк вече е част от Google for Startups
    В програмата могат да кандидатстват стартъпи, част от SEEIP, основани в последните 5 години
    преди 19 часа
    Проучване: Ръст на проблемите кредити в ЦИЕ очакват банкери
    В България бакерите са по-скоро оптимисти и не виждат да се задава увеличение на проблемните кредити, сочи доклад на EY
    преди 20 часа
    Близо $4 млрд. е достигнал стокообменът между България и Китай за 2023 г.
    Само за първите 5 месеца на 2024 г. търговският оборот между страните е близо $1,5 млрд.
    преди 20 часа
    Над 15% ръст на проходите от нощувки у нас през юли
    НСИ отчита лек ръст на чуждестранните граждани, за сметка на българите