вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14446 прочитания

    HR2HR: Стефка Танчева и Бойко Манев

    В новия разговор от поредицата Стефка Танчева - Ръководител „Развитие“ в „Адрес“, интервюира Бойко Манев - Chief People Officer в Самекс
    17 май 2024, 08:48 a+ a- a

    Стефка Танчева - Ръководител „Развитие“ в „Адрес“, и Бойко Манев - Chief People Officer в Самекс. Снимка: Economy.bg

    Какви теми вълнуват HR професионалистите в България? Какво биха искали да научат един от друг? В HR2HR рубриката на Economy.bg и Jobs.bg даваме възможност на HR професионалисти от различни сектори да общуват директно, сами да формулират и да задaват актуални въпроси, и да обсъждат полезни теми. Единият влиза в ролята на интервюиращ, а другият – на интервюиран.

    В новия разговор от поредицата Стефка Танчева - Ръководител „Развитие“ в „Адрес“, интервюира Бойко Манев - Chief People Officer (CPO) в Самекс ЕООД. Темата е Employer Branding.

    Стефка Танчева е Ръководител направление „Развитие“ в „Адрес недвижими имоти“ от април 2022 г. Тя стартира кариерата си в агенция за подбор на персонал, след като завършва магистратура по бизнес управление във Франция. Впоследствие работи като Обучител и Бранд мениджър. През пролетта на 2014 г. прави преход и след първия успешен HR проект, който ръководи, открива своята мисия да бъде HR артист и лидер. Най-голямото признание за нея е наградата за HR професионалист на БАУХ за 2022.

    Бойко Манев е Chief People Officer в Самекс ЕООД, франчайзии на KFC в България. Самекс EOОД празнува тази година 30 години на пазара в България. Компанията притежава 26 ресторанта в цялата страна, по-голямата част от които са в София, два на магистрала Тракия, в Пловдив, Бургас, Стара Загора и от тази година на магистрала Струма. Бойко има 25 години опит на различни позиции в международни компании в туризма и хотелиерството в Европа, Азия и Америка. Присъединява се към екипа на компанията през есента на 2019 на длъжност Мениджър „Човешки ресурси“, като от декември 2020 до края на 2021 съвместява позицията с длъжността Оперативен Мениджър, ръководейки пряко екип от 7 човека в двете звена. От пролетта на 2022 заема позицията Chief People Officer, подпомагайки компанията в стратегическите решения, свързани с растежа и развитието на талантите.

    Защо служителското преживяване става все по-важно през последните години? Какво е Employer Brand-ът  за Бойко Манев и каква е Employer Branding стратегията на KFC в България? Какви активности организира компанията за служителите и как измерва ефективността? Какво представляват картичките „Благодаря“, които всеки служител на KFC може да попълни? Вижте разговора във видеото:

     

    Какво може да мотивира човек, напуснал една компания, да се завърне отново? Каква е стратегията на KFC в социалните мрежи, включени ли са и как служителите в актуалните инициативи? Има ли синергия между бранда KFC към клиенти и към настоящи и потенциални служители? Влияе ли и как КСО върху работодателската марка на компанията? Вижте разговора във видеото:

     

    Как фактът, че KFC често е място за старт на първа работа влияе върху Employer Branding стратегията на компанията? Как KFC управлява негативните коментари или оплаквания от служители? Как KFC се отличава на пазара на труда като атрактивно място за работа? Какви инициативи за задържане и развитие на най-добрите си служители прилага компанията? Какво представлява стипендията на KFC? Вижте разговора във видеото:

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА HR2HR

    Златана Василева и Велислав Георгиев
    Лили Панайотова и Елена Демирева
    Анна Панчева и Стефка Танчева
    Славей Тренин и Радослава Димитрова
    Цветомира Александрова и Александър Балджиев
    Мартин Димитров и Мартин Рангелов
    Сирма Донева и Жанет Апостолова
    Доли Вучкова и Стефка Тонкова
    Ясмина Тал и Добромира Манасиева
    Цанислав Генчев и Станислава Иванова 
    Доли Вучкова и Георги Млеканов
    Марта Попова и Сирма Донева
    Ваня Колева и Весислава Желева
    Петър Джугански и Иван Христов
    Борислава Георгиева и Боряна Нейчева
    Ивелина Железчева и Кристина Илиева
    Илияна Димитрова и Ралица Балабанова
    Елена Димова и Петя Милчева
    Диляна Домусчиева и Мартина Георгиева
    Детелина Смилкова и Еван Болстад
    Георги Първанов и Милена Караилиева
    Милена Хаджииванова и Георги Ножаров
    Данаил Кънчев и Антонио Григоров

    Борислав Борисов и Петя Николова
    Йорданка Манчева и Румяна Петева
    Васка Сивкова и Ивана Яламова
    Магдалена Сергиева и Бисерка Янева
    Петър Джугански и Катерина Кобакова
    Даниела Йорданова и Виктор Тутеков
    Ивана Яламова и Васка Сивкова
    Ана Вълева и Мая Цанкова
    Светослав Богатинов и Петя Попова
    Екатерина Тонова и Милен Великов
    Силви Таниелян и София Лазарова
    Анна Габровска и Добромира Манасиева
    Ива Николова и Цанислав Генчев
    Даниела Назим и Стефания Дунчева
    Зорница Янкова и Ник Уолкър
    Елена Радева и Юлия Ушовска
    Миглена Узунова-Цекова и Том Хаак
    Емил Минев и Красимира Караджова
    Мария Чинчева и Мария Атанасова
    Бранимира Нешовска и Миглена Узунова-Цекова
    Рада Йосифова и Катерина Шопова

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 12 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 12 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 14 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 16 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант