Част от WHAT журито е Марин Костов – Мъро, креативен директор в All Channels Communication Group
26-ото издание на Международния фестивал на креативността Golden Drum ще се проведе в словенското крайбрежно градче Portorož от 17 до 18 октомври 2019. Hotel Slovenia ще бъде домакин на приятелите на фестивала, обединени под надслов “Creativity 4 Change”. Подаването на заявки е отворено до 13 август 2019, което също е и крайният срок за закупуване на Early Bird пропуски. Mastercard отново е партньор на второто cashless издание на фестивала.
Заявките, подадени в WHY секцията, ще бъдат журирани от жури от 10 професионалисти, водено от Álvaro Rodrigues, Chief Executive Officer & Chief Creative Officer, Fullpack, Rio de Janeiro, Brazil, а журито за WHAT секцията ще бъде оглавено от Tiffany Rolfe, Executive Vice President and Chief Creative Officer, R/GA, USA. Традицията за провеждане на Young Drummers Competition ще бъде спазена отново, като и тази година се провежда в партньорство със Словенското туристическо бюро.
С малки промени в дължината на програмата и с по-динамичен формат на лекциите, Golden Drum се опитва да доближи фестивала по-близко до тези, за които времето е лукс. В рамките на два дни сцената на Golden Drum ще приветства над 40 международни лектори, които ще говорят за действията, които задвижват положителната промяна в различни сфери и ще насочи вниманието към рекламата за едно по-добро утре.
Журито и тази година е разделено на две секции – WHAT и WHY. Част от WHAT журито е Марин Костов – Мъро, креативен директор в All Channels Communication Group.
Председателите на журитата Álvaro Rodrigues и Tiffany Rolfe ще поемат двойна роля не само журирайки най-добрите идеи, подадени на Фестивала, но и ще споделят своите мисли и опит от сцената на Golden Drum. Álvaro ще говори как креативността е универсална, докато Tiffany ще разкаже защо трябва да спрем да говорим и да започнем да действаме.
André Felix, Executive Creative Director at Wunderman Thompson Lisbon, ще сподели как да използваме phygital, за да свържем онлайн и офлайн световете, създавайки по-ефикасни потребителски изживявания. Shailin Dhar и Kirsten Jamieson от Method Media Intelligence ще обсъдят проблема с фалшивите и измамни реклами.
Има ли креативността общо с мозъка, и ако да – къде можем да намерим този фонтан от бълбукащи идеи, ще ни разкрие професор Богдан Драгански, Director or Neuroimaging Lab LREN at Lausanne University in Switzerland. Артистичната ни страна ще бъде събудена от Boogie, световно признат фотограф, който изучава тъмната страна на човешкото съществуване и Michał Marczak, полски режисьор, награден от Sundance Film Festival.