сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1889 прочитания

    Злато и два бронза за България на международния рекламен фестивал Mixx Awards Europe

    Печелившите кампании са от TELUS International Europe, Avon и Skapto, реализирани от творческа агенция proof.
    09 юни 2020, 14:20 a+ a- a

    proof. e първата българска творческа агенция със злато и пет финалиста на „европейското“ по дигитален маркетинг IAB MIXX Awards, съобщиха от агенцията. Печелившите кампании са от TELUS International Europe, Avon и Skapto. Целта на IAB MiXX е да открие най-смислените и вдъхновяващи проекти, които се случват онлайн на европейския пазар. 

    TELUS International Europe, взе престижната награда в категорията Direct Response/Lead Generation с кампания, която имаше за цел да върне българи, работещи в чужбина, в България.

    „Заснехме над 50 чужденци с никакъв сценарий. Получи се сладко, смешно, вкусно, малко неловко и пак смешно. А това, което грабна вниманието на журито, е иновативната употреба на Programmatic — таргетирахме чужди IP-та, които влизат в български сайтове поне 5 пъти на седмица“, споделя творческият директор в proof. Ангел Искрев.

    Двата бронза са не по-малко впечатляващи, имайки предвид, че до тази година не е имало дори финалист от България на наградите.

    „Изключително сме благодарни на нашите партньори, които бяха готови да направят нещо различно и включващо предизвикателства, но най-вече струващо си нашите взаимни усилия. Заедно с Avon проведохме първата по рода си художествена изложба, съставена изцяло от портрети, изрисувани с фон дьо тен. А за Skapto направихме дигитален купон с безплатни картофки, който след това AirDrop-нахме на телефоните на всички в района на Skaptobusa”, допълва Сава Ахмаков, директор „Обслужване на клиенти“ в proof.

    IAB Europe е асоциация за маркетинг и реклама на европейско ниво. Тяхната мисия е да насърчават сътрудничеството между различните играчи в индустрията за постигане стандарти и програми, които дават възможност на бизнеса да процъфтява на европейския пазар.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 4 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 4 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 5 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 6 часа
    преди 9 часа