петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4428 прочитания

    Sitel планира да наеме 300 нови служители в София през 2021

    Компанията обяви новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“
    01 декември 2020, 11:36 a+ a- a

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“

     „Сайтел София“ обяви, че е наела близо 250 нови служители през тази година и планира да продължи разрастването си в столицата, въпреки пандемията и предизвикателствата, пред които е изправен пазарът на труда у нас. Към момента над 80% от служителите на компанията работят от вкъщи.

    „През 2021 г. планираме да наемем още 300 нови хора на пълен и непълен работен ден, за да отговорим на растящите нужди на настоящите ни клиенти“, съобщи Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    В глобален мащаб компанията отвори над 10 хил. работни места само през 2020, разширявайки общия си брой служители до над 90 хил. души.

    Sitel Group присъства в България от 2006, когато открива първия си клон в София, а през 2015. отваря и втора локация във Варна. Към момента „Сайтел България“ има над 1600 служители на територията на България, над 80% от които работят дистанционно от домовете си.

    „Сайтел груп“ обяви и новото послание на работодателската си марка – „Учи, води и расти“. То е създадено с активното участие на служителите на компанията в 24 държави от цял свят, включително и България, посредством анкети и работилници, проведени онлайн и на живо през изминалите 12 месеца. 

    „Новото ни работодателско послание е ангажимент и обещание към всички наши настоящи и бъдещи служители, че ще продължаваме да инвестираме в тяхното щастие и удовлетвореност, като предоставяме много повече възможности за обучения, развиване на уменията и кариерно израстване“, коментира Антонио Григоров. 

    Новото работодателска стратегия на „Сайтел“ се състои от 5 основни компонента. Това са възможности за растеж; силна фирмена култура; ангажираща и интерактивна вътрешнофирмена мрежа от лидери; награди и признание за най-добрите сътрудници; и, не на последно място, Sitel MAX – глобалната общност от служители на „Сайтел“, към която компанията непрекъснато се допитва за обратна връзка, предложения и иновативни идеи.  

    „В „Сайтел“ вярваме, че само щастливите служители могат да бъдат успешни. Ето защо даваме свобода на хората ни да се учат, да растат, да бъдат себе си и да се забавляват. Новото ни работодателско послание начертава рамката не само за привличане на нови бъдещи кадри, но и за ангажиране и задържане на настоящите, като прави целия им престой в компанията по-приятен и удовлетворяващ“, обобщава Григоров.  

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 минути
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 26 минути
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 1 час
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 1 час
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 2 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове