четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2007 прочитания

    Как се промени потребителското кредитиране у нас?

    И какво ще движи бъдещото му развитие - вижте визията на БНП Париба Лични Финанси
    28 септември 2021, 17:05 a+ a- a

    През пролетта на 2021 потребителски кредит директно в дигиталния портфейл беше новина за финансовия сектор у нас благодарение на решението на БНП Париба Лични Финанси и Phyre, но през следващите няколко години ще наблюдаваме огромен ръст на достъпността на потребителски кредити в и извън интернет. Те ще са в социалните мрежи – например като продуктови предложения в Instagram, вградени в YouTube видеа, в стрийминг платформи като Netflix, Amazon и HBO, в месинджъри като Viber и WhatsApp и така нататък.

    С развитието на технологиите, офертата за кредит ще бъде дълбоко персонализирана, плащанията за продукти и услуги ще бъдат основно безконтактни и хората ще се възползват от бърза доставка от автономен робот или дрон, което ще бъде друга генерална промяна. Според изданието за 2021 на проучването „Търговията: Презареждане“ към 2030 година пазарът на доставки с дронове ще бъде на стойност $ 33 милиарда. Проучването излиза за първи път през 2011 и през последните 10 години експерти от центъра за маркетингови проучвания на BNP Paribas Personal Finance, L’Echangeur, представят иновативните технологии, които ще движат ритейл сектора.

    Всички тези промени ще улеснят електронната търговия и ще доведат до промяна на бизнес моделите на търговците. Ритейлърите ще трябва да разработят нови услуги и да възприемат удобни онлайн решения за пазаруване и за лесен достъп до финансиране на покупките. За да постигнат това, те могат да разчитат на партньорството с двигатели на иновациите като БНП Париба Лични Финанси. С цел да подкрепи тази промяна компанията разработва изцяло нов процес, с който да улесни онлайн операциите на търговските си партньори. Основните предимства на новото решение са: минимални усилия за интеграция от страна на партньора, пълна дигитализация на процеса и гладко клиентско изживяване.

    Всички тези променящи сектора тенденции са част от средносрочната визия за развитието на ритейла и потребителското кредитиране на БНП Париба Лични Финанси, част от най-голямата финансова група в еврозоната – BNP Paribas.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 6 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 7 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 9 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 11 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк