четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4854 прочитания

    Иван Басан става Главен директор "Клиентско обслужване" в Булсатком

    Той има повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии
    23 май 2022, 17:22 a+ a- a

    Булсатком назначи Иван Басан за нов главен директор „Клиентско Обслужване“ на Булсатком. Той бе поканен да поеме тази нова за компанията роля от изпълнителния директор Станислав Георгиев, за да трансформира и обедини екипите и дейностите, свързани със след-продажбеното обслужване на клиентите на „Булсатком“, се казва в съобщение на компанията до медиите.

    Иван Басан e доказан мениджър с повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии. В кариерата си е заемал висши управленски роли и е носил отговорности за дирекции като „Обслужване на Клиенти“ „Бизнес Развитие“ и „Операции“ в България и по света. Неговият принос в управлението и подобряването на процесите по клиентска удовлетвореност и обслужване ще бъде ключов за трансформацията и растежа на компанията.

    Завършил е Executive MBA програмата на Американския университет в България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 3 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 4 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 20 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 20 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 21 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място