За този период дружеството успява да разшири екипа си до 70 души и да отвори офиси освен в България и в Сърбия, Великобритания и Германия
сн: Facebook
На 5 септември 2022 българската дигитална компания Дроксик навърши 10 години от създаването си. За този период дружеството успява да разшири екипа си до 70 човека и да отвори офиси освен в България и в Сърбия, Великобритания и Германия.
Компанията се разраства постепенно и търси свежи попълнения с технически знания и опит.
Дроксик специализира основно в сферата на уеб и мобилните услуги. От основаването си до днешна дата Дроксик има над 300 реализирани проекта в Европа и САЩ за над 100 клиенти. Проектите варират в различни сектори, включително Аutomotive, IoT, Digital Engagement и други.
Благодарение на техническата си експертиза и умения, Дроксик постига добри бизнес резултати за световноизвестни брандове. Някои от тях са BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други.
В резултат на усилията и добрите технически познания на програмистите и инженерите, Дроксик успява да се превърне в надежден и дългосрочен партньор и да се разрастне до най-различни точки на света.
Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДРОКСИК в JOBS.bg тук