събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2019 прочитания

    Монделийз Интернешънъл празнува 10-годишнина

    Компанията си поставя за цел да осигури 20% от приходите си от електронна търговия до 2030
    10 октомври 2022, 08:33 a+ a- a

    Монделийз Интернешънъл отбеляза своята 10-та годишнина навсякъде по света. Навлизайки във второто си десетилетие, компанията продължава да увеличава пазарното си присъствие в категориите „Шоколад“, „Бисквити“ и печените продукти.

    "Още с появата на Монделийз Интернешънъл през 2012 г, ние имаме много, с което да се гордеем“, споделя Дирк Ван де Пут, председател и главен изпълнителен директор. "Постигнахме устойчив растеж и добри финансови резултати, като същевременно непрекъснато въвеждахме различни иновации, за да изпреварим променящите се вкусове на потребителите, и се ориентирахме в динамичната външна среда. Докато признаваме този важен етап от младата история на компанията, нашите 80 000 талантливи "производители и пекари" по целия свят са още по-запалени да създават и произвеждат правилните продукти, за точния момент, произведени по устойчив начин.“

    Монделийз Интернешънъл представи обновената си стратегия за растеж. Отбелязването на годишнината на компанията затвърждава поетите ангажименти към четирите ѝ стратегически стълба:

    • Растеж: Ускоряване на растежа и фокусиране на портфолиото върху генерирането на 90% от приходите от шоколад и бисквити, включително печени закуски

    • Изпълнение: Инвестиране на повече от 1 милиард долара, за да се превърне в лидер в електронната търговия - с цел да осигури 20% от приходите от електронна търговия до 2030 г. - като същевременно развива бъдещите възможности за търговски растеж

    • Култура: Развитие на местния модел на работа на компанията, за да се дадат допълнителни възможности на служителите, да се насърчи културата на растеж и да се продължи изграждането на екип от подготвени и разнообразни таланти

    • Устойчивост: Постигане на положителна промяна в приоритетите на компанията, свързани с екологичните, социални и управленски цели - създаване на дългосрочна стойност както за бизнеса, така и за неговите заинтересовани страни.

     Основните моменти в историята на компанията, която стартира през 2012, включват:

    • Засилване на фокуса върху бързо развиващите се категории „Шоколад“ и „Бисквити“, чийто дял в приходите нараства от 59% през 2012 г. до почти 80% днес

    • Отделяне на бизнеса с кафе през 2015 г. с цел създаване на успешни съвместни предприятия, като същевременно увеличава фокуса върху основното си портфолио от продукти за похапване и създава допълнителна стойност за акционерите

    • многобройни стратегически, увеличаване на бизнеса придобивания, сред които: Чипита, Clif Bar & Company, Give & Go и Tate's Bake Shop, като добавят приблизително 2,3 милиарда долара приходи

    • Изграждане на глобално присъствие в 150 държави, като 75% от приходите се генерират извън САЩ, а 35% - от бързо развиващи се нови пазари, където компанията бележи стабилен ръст от 11,2% през последните три години

    • Инвестиране на 400 милиона долара в Cocoa Life (Какао лайф) - програмата на компанията, предназначена да прави добива на какао по един по-устойчив начин, като същевременно помага за справяне с първопричините за сложните предизвикателства, пред които са изправени общностите, отглеждащи какао. Чрез фондация „Монделийз Интернешънъл“ от 2012 г. насам са предоставени на организации повече от 50 милиона долара, фокусирани върху здравословния начин на живот на общностите в каковите ферми

    • Постигане на напредък по отношение на целите за устойчивост на компанията за 2025.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 22 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 23 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 23 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години