петък, 14 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9549 прочитания

    Как „Рекламна академия“ помага на участниците?

    Преминали обучението споделят какво е усещането и с какво академията е била най-полезна за тях
    13 февруари 2024, 11:43 a+ a- a

    (л) Диана Петканова, Мартин Станилов и Севдалина Андреева (Снимки: Личен архив; колаж: Economy.bg)

    От 19 до 23 февруари ще се проведе 11-ото издание на „Рекламна академия“, тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Свързахме се с Диана Петканова, завършила БП Реклама, Client service, Noble Graphics, Севдалина Андреева, завършила БП Реклама, Account Manager, All Channels Communication, и Мартин Станилов, БП Графичен дизайн. Junior Graphic Designer, Saatchi&Saatchi. Те са участници в предишни издания на академията, за да ни разкажат какво е да си част от формата и с какво е бил най-полезен за тях.

    Какво е да си част от „Рекламна академия“?
    Диана: Това е едно невероятно професионално и житейско приключение, което те среща с толкова много нови хора, с които споделяш общи интереси и страсти. Дава ти поле за развитие и за разгръщане на пълния ти потенциал. Помага ти да изградиш реална самооценка за способностите ти и те зарежда с много положителна емоция и хубави спомени. Взела съм си по нещо от всяка една от четирите години, в които съм участвала. Спомням си за тези мигове с умиление и до днес. Едната година например бяхме измислили толкова добри неща, за които просто времето не ни стигаше физически, и се случи така, че на сутринта, след цяла вечер работа, бяхме заспали за 30 минути на бюрата пред компютрите в университета.

    Севдалина: „Рекламна академия“ е една уникална възможност за студентите да се докоснат до света на рекламата, да се запознаят с интересни хора и да натрупат практически опит, който лекциите невинаги могат да дадат.

    Мартин: „Рекламна академия“ е мястото, на което можеш да решиш един конкретен проблем – да научиш изключително много неща за много кратко време. Това е един много честен и откровен формат, защото ти показва в много голяма степен какво е рекламата и нейната магия.

    С какво академията беше най-полезна за Вас?
    Диана: Със сигурност най-полезното нещо, което ми служи и до днес са контактите с всички хора, които установих в рамките на формата – колеги в университета, преподаватели, хора от рекламните агенции и бизнесите. Със сигурност ми помогна да се установя в рекламните среди от всяка страна и ми отвори много врати и потенциални възможности за партньорства по една или друга линия. Друго нещо, с което ми беше много полезна, е това, че доказах на себе си, че съм способна на много независимо от ситуацията, което ми помогна да изградя необходимото самочувствие. Впоследствие това ми помогна да се изградя и като професионалист в сферата.

    Севдалина: Академията ме запозна с адски много интересни хора, с които общувам и до ден днешен и от които научих много полезни неща. Също така ми показа различна гледна точка на това как се генерира прозрение, как се брейнстормва и как се презентира, защото тези дейности в рекламата не са унифицирани и няма правилен и грешен подход.

    Мартин: За мен академията беше полезна с опита, който придобих, работейки в много близка до реалната работна среда. Разговори и съвети от ментори, които трудно бих чул в университета. Контактите, които направих. И най-вече с това, че запали огъня в мен към рекламата.

    Какво бихте посъветвали тези, които се колебаят дали да участват или не?
    Диана: Да не се колебаят. Не мисля, че има причина, поради която някой да не се включи в този формат. Дори ако сега някой ме попита дали бих се включила, ще кажа категорично ДА, без да се замисля. А също така, това е и една невероятна възможност за тези, които вече си търсят работа в сферата да опознаят добре средата и да открият своето място, както стана и с мен в третата година на РА, в която участвах.

    Севдалина: Няма как да съжалявате, ако се запишете. Само ако не се запишете, може да съжалявате. Наистина вярвам в това.

    Мартин: „Рекламна академия“ е, меко казано, задължителна за всеки студент, който иска да се развива в творческите индустрии. Отидете и вижте защо. Вие ще си го откриете. Поглеждайки назад, всеки час, прекаран по време на академията, ми е дал много повече, отколкото ми е взел. А и има нещо велико в това да се състезаваш с още има-няма 200 души.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    преди 13 часа
    Телерик Академия ще се фокусира повече върху доквалификацията на специалисти
    За 5 години Академията утроява броя на Upskill програмите за повишаване на знанията и добавя към портфолиото си нови формати
    преди 14 часа
    Проучване: Липсата на умения за работа с AI забавя иновациите в 62% от компаниите
    2/3 от компаниите не притежават достатъчни умения за работа с AI, а 41% от организациите изпитват затруднение в намирането на служители с опит и знания в изкуствения интелект
    преди 17 часа
    София Тех Парк получи български електрически камион
    Първият български мини товарен автомобил на ток има пробег от 300 км с едно зареждане
    преди 17 часа
    НАП: Клиентите могат да задържат плащането, ако не получат касова бележка
    Агенцията санкционира 433 търговци край морето за неиздаване на фискален бон