сряда, 29 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2470 прочитания

    Едва 16% от потребителите се мотивират от наградите за лоялност

    Маркетинг специалистите комуникират с клиентите си най-често чрез имейл, сайт или кол център, сочи проучване на Forrester
    11 октомври 2013, 13:51 a+ a- a

    Голяма част от компаниите оценяват своите програми за лоялност като стратегически приоритет. Според проучване на Forrester обаче само 16% от клиентите на компаниите се оказват мотивирани от наградите за лоялност.

    Изследването е проведено чрез допитване до топ мениджъри в 50 компании. Очаквано 70% от тях са посочили задържането на клиентите като цел номер едно на програмите за лоялност, които техните компании са разработили. Създаването на ангажираност у клиентите присъства в списъка  на две трети от респондентите, а 12% от тях са определили това като приоритет.

    Оказва се, че усилията за засилване на ангажираността на потребителите чрез програми за лоялност често са подкопани от липсата на инфраструктура. Едва една трета от анкетираните са потвърдили, че техните програми за лоялност са напълно интегрирани с вътрешните им системи, които предлагат оферти на базата на информация за клиентите.

    Трите най-използвани канала от маркетинг специалистите за достигане до участниците в дадена програма са имейл, уеб портал и кол център. Анализаторите подчертават нуждата от фокус върху: инициирането на диалог чрез социалните мрежи; включване в програмата на персонализирани негради и запълване на пропастта между стратегия и технологии.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 минути
    xAI е оценена на $24 млрд.
    Компанията на Мъск за изкуствен интелект набра $6 млрд. в нов кръг финансиране
    преди 17 часа
    МФ: Очакваме да покрием инфлационния критерий за еврозоната до края на годината
    Парламентът може да приеме закона за еврото до края на лятото
    преди 18 часа
    Разкриват 5 нови паралелки за дрогеристи у нас
    За първи път в Бургас се обявява прием за ученици след 7-ми клас за дрогеристи по австрийска програма
    преди 19 часа
    Logiscool обяви сътрудничеството си с EtonX
    Веригата предлага и обучение по Python и AI в своите школи в София, Пловдив, Плевен и Варна
    преди 23 часа
    Държавата пое дълг за още 300 млн. лева
    Това е третият за тази година аукцион
    преди 2 дни
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове