вторник, 18 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11905 прочитания

    TeleTech: Придобиването на Sofica е от полза за клиентите и на двете компании

    Защо TeleTech избра Sofica за разширяване на присъствието си - Мартин ДеГето, главен оперативен директор на американската компания, пред Economy.bg
    26 февруари 2014, 16:06 a+ a- a

    От лятото на 2012 Мартин ДеГето е главен оперативен директор на TeleTech. Той е отговорен за оптимизиране на глобалните операции на TeleTech с цел непрекъснато подобряване на услугите, които компанията предоставя на своите клиенти. ДеГето е част от компанията от 2010.

    Американската компания TeleTech e създадена през 1982 и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании. Служителите й са над 41 000.

    Sofica Group е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Sofica Group има офиси в София и Пловдив,  и в Скопие, Македония.

    Свързахме се с Мартин ДеГето, за да ни разкаже повече за мотивите на TeleTech за придобиване на Sofica Group.

    Г-н ДеГето, TeleTech придобива Sofica Group. Каква е стойността на сделката?
    Не можем да разкрием условията по сделката.

    Как и защо TeleTech избра Sofica за разширяване на географското си присъствие?
    Като избра да стане част от TeleTech, Sofica ще може да предоставя по-широк обхват от услуги на клиентите си. Като част от TeleTech клиентите на Sofica ще имат достъп до аналитични услуги и такива, които ще им позволят да увеличат приходите си. Ще могат да се възползват от широк кръг технологични и инфраструктурни възможности, както и от обслужване с по-голямо езиково и часово покритие.

    Сред компании от кои страни избирахте?
    С нарастването на клиентите, TeleTech постоянно търси възможности, включително и географски, за диверсификация.

    Кои фактори взехте под внимание, когато избрахте компания в България за инвестицията си?
    Sofica и TeleTech следваха обичайния процес за такава стратегическа сделка.

    Каква е визията на TeleTech за развитието на Sofica Group?
    Понастоящем TeleTech няма присъствие в региона, а Sofica е изградила силен управленски екип и състав. TeleTech очаква с нетърпение да подпомогне талантливия екип на Sofica в управлението на бизнеса им и в обслужването на нашите клиенти на нови езици.

    Планирате ли да разширите екипа на Sofica?
    TeleTech е развълнувана от възможността да предостави по-обхватно обслужване, както на своите, така и на клиентите на Sofica. С разрастването на нашия съвместен бизнес се надяваме да предоставим по-големи възможности и на служителите.

    Как Sofica Group ще допринесе за реализацията на стратегията ви?
    За нас е важно, че сделката е от полза както за нашите, така и за клиентите на Sofica. Искаме да гарантираме, че инвестициите на клиентите ни и експертизата на TeleTech и Sofica ще добавят стойност под формата на увеличени способности и обхват на обслужването. Очакваме с нетърпение да споделим с клиентите на Sofica нашите решения за клиентско обслужване, включващи консултации, аналитични, технологични и управленски инструменти и услуги, позволяващи увеличаването на приходите.

    В кои страни е активна TeleTech и услуги за клиенти от кои сектори предлагате?
    За да обслужи нашите глобални клиенти, включващи над 100 компании, TeleTech е изградила офиси по целия свят. Нашите решения са създадени така, че да предоставят на организациите нужният капацитет за предоставяне на цялостно клиентско обслужване.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 39 минути
    До края на месеца България поиска извънредни конвергентни доклади от ЕК и ЕЦБ
    Това заяви министър Петкова пред членове на Еврогрупата
    преди 16 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 17 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 17 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 18 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище
    преди 19 часа
    Проучване: Социалните мрежи изпреварват телевизията като източник на информация за младите хора у нас
    Достъпът до здравеопазване и справянето с нарастващите цени трябва да бъдат основен приоритет в Европа, смятат хората на възраст 16-30 години в България