Ново проучване показва, че повечето устройства не успяват да ангажират потребителите си за по-дълъг период от време
Samsung Galaxy Gear
Въпреки че в последните няколко месеца около носимите технологии (очила; гривни, следящи физическото състояние; умни часовници и др.) се вдига голям шум, те имат да изминат доста дълъг път до това да са масови, а собствениците им да са ангажирани с тяхното ползване дългосрочно. Това твърди ново изследване, проведено от Endeavour Pratners, компания специализирана в технологичната сфера. Анализът показва още, че в момента много бизнеси се опитват да разберат как точно работят този тип технологии и как могат да бъдат комбинирани така че да създават уникална и устойчива добавена стойност и в същото време да са конкурентни.
Данните показват, че един на всеки 10 американци вече притежава носима технология, която проследява физическата активност. Факт е обаче, че носимите технологии не успяват да създадат устойчива ангажираност у повечето потребители. Проучването на Endeavour Partners показва, че повече от половината американци, които притежават такова устройство, вече не го използват, а средният период на употреба е около 6 месеца.
Потребителите бързо се отказват от технологии, които предоставят данни, но не вдъхновяват за позитивна промяна. Така например при гривните, които следят физическото състояние - ако само предоставят данни, те бързо биват изоставяни. Ако обаче подтикват потребителите да променят навиците си или да придобият по-здравословен начин на живот - тогава устройствата създават дълготрайна ангажираност.