През 2020 автомобилът ще може да ви разпознае, когато се качите в него, и незабавно да приспособи седалката и огледалата според вашите предпочитания. Ще може да ви покаже календар на екрана и автоматично да определи дестинацията според следващата ви среща. Всеки пътник може да има достъп до собствена аудио зона и да свързва смартфона или таблета си към Wi-Fi зоната на автомобила. Ще можете да пазарувате онлайн от колата, като местонахождението й ще се первърне в адрес за доставка. Куриерът ще получи еднократен дотъп до багажника, за да остави пратката. Това са само част от възможностите на концептуалния e-Bee автомобил на Visteon. Концепцията на американския доставчик на автомобилна електроника беше представена в София от Андреас Дойбцер, ръководител „Дизайн и иновации” за Европа на Visteon.
Три са основните характеристики на автомобила на бъдещето на Visteon – простота, икономичност и гъвкавост. От компанията разбират простота като възможност за лесно използване на автомобила. Икономичността предполага, че в колата има само това, което ви е необходимо, без излишно претрупване. Гъвкавостта означава възможност автомобилът да се адаптира според различните региони и според предпочитанията на отделните хора.
Вижте какви възможности има автомобилът на бъдещето на Visteon:
Австрийските инвестиции в България са около 5 млрд. евро, притежавате специализирано ноу-хау, което се оценява от австрийските компании – Герд Бомер, регионален мениджър за Югоизточна Европа и Централна Азия в Австрийската стопанска камара,пред Economy.bg