сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8517 прочитания

    The Financial Times използва технология на българска компания

    Сред клиентите на Онтотекст са и BBC, Euromoney, Press Association и др.
    16 февруари 2015, 11:09 a+ a- a

    Британската медия The Financial Times (FT), която е сред водещите бизнес издания в света, внедрява семантична технология на българската софтуерна фирма Онтотекст АД, част от Сирма Груп, съобщиха от компанията.

    Медията използва за своята издателска платформа няколко технологии на Онтотекст: компоненти за анализ и автоматично тагиране на текст, семантичната база данни GraphDB и система за автоматично препоръчване на свързано съдържание, на базата на анализ както на смисъла на съдържанието, така и на поведението на конкретния посетител на уеб сайта.

    Онтотекст е сред водещите в света разработчици на семантични технологии – иновативен софтуерен сегмент, който позволява на компютърните системи да разбират по-добре езика на хората. Това ги прави особено полезни в медийната сфера, в различни научни дейности и всеки друг сегмент, свързан с обработката на големи обеми от информация (фармацевтика, медицина, биология, BI, телекомуникации, набиране на персонал и др.).

    Това е поредната водеща световна издателска група, която се доверява на българската фирма, след BBC, Press Association, Euromoney и др.

    Неотдавна Джем Рейфилд, ръководител по архитектурни технологични решения във Financial Times направи презентация на тема „Семантични технологии за онлайн, електронни и печатни медии“, в рамките на която представи проекта, реализиран с участието на българската компания.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 14 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 14 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 16 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант