Представителството на Viber за Централна и Източна Европа /ЦИЕ/ ще бъде позиционирано в България, съобщиха от компанията. В момента Viber има над 600 млн. уникални потребители в света, като ЦИЕ е в топ 3 на регионите с най-голям потенциал. Разширяването на бизнеса в региона е част от стратегията на компанията за увеличаване и утвърждаване на бизнеса.
Атанас Райков
„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, главен маркетингов директор на Viber.
Генерален мениджър на Viber за ЦИЕ ще бъде Атанас Райков. Той се присъединява към компанията след 10 години, в които е отговарял за търговската стратегия на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България.
Viber е услуга за чат на текстови и гласови съобщения и видео. Тя използва от над 600 млн. души в 193 държави по света. Потребителите могат да изпращат безплатни текстови съобщения, стикери, снимки, видеа, дудъли, местоположение. Функцията Viber Out предлага нискотарифни разговори с всеки телефонен номер по света. Viber е достъпен за телефони и таблети с операционни системи iOS, Android™, Windows, Mac, Linux и Symbian при наличие на 3G/4G връзка или WiFi връзка. Viber е част о т Rakuten Group.
Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите потребителите в региона. Целта е предоставяне на възможност за ежедневно, лесно и достъпно споделяне от страна на потребителите.
Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.