събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5196 прочитания

    „Софика Груп“ е вече TeleTech

    Компанията търси да наеме специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език
    01 септември 2016, 11:07 a+ a- a

    TeleTech Holdings, Inc., доставчик на решения за обслужване на клиенти, клиентско ангажиране и растеж, обяви, че българската компания „Софика Груп“ променя своето име и вече е TeleTech. От присъединяването си през 2014 към TeleTech до днес, „Софика“ отбеляза сериозен прогрес в своя бизнес и завършва успешно своя преход от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към такава, която е фокусирана изцяло върху управление на потребителското преживяване.

    Партньорството между „Софика“ и TeleTech е основна предпоставка за постигане на изключително устойчиви резултати на международните клиенти на компанията, включително по-голяма удовлетвореност и увеличени печалби, обясняват от компанията. Съвместната работа на двете компании предоставя също и достъп до българския пазар на ключови клиенти на TeleTech. Именно това има важна роля за инвестициите и по-голямото присъствие на световната компания в региона.

    Специалистите на компанията осигуряват услуги на 26 езика. От компанията посочват, че в резултат на успешната работа, през изминалата година „Софика Груп“ привлича много нови клиенти, повечето от които са от САЩ. Компанията има също и един от най-високите резултати за удовлетвореност на клиентите в глобалното проучване на TeleTech. През 2015 „Софика“ отчита значителен ръст на приходите спрямо предишната година, отчитат още от компанията.

    С офиси в София, Пловдив и Скопие, Македония в момента TeleTech търси да наеме все повече специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език. Тези позиции са най-подходящи за професионалисти с опит в сферата на обслужването на клиенти, продажби, администрация, back-office услуги и изготвяне на отчети. Представителите на компанията ще бъдат също посланици на марката, както и ще отговарят на всички запитвания от клиенти. От TeleTech допълват, че предоставят на своите служители бонус програми, стимули, здравна застраховка, допълнителни обучения и възможности за развитие на кариерата.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 18 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство