вторник, 07 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    15780 прочитания

    Билборд „кашля“ всеки път, когато мине пушач

    Вижте как шведска компания използва новите технологии, за да персонализира рекламата си
    17 февруари 2017, 11:44 a+ a- a

    Билборд „кашля всеки път, когато някой минувач пуши. Идеята е на шведска фармацевтична компания, която има за цел да покаже вредите от пушенето.

    Билбордът е оборудван със сензори за дим. Всеки път, когато сензорите уловят дим, изображението на билборда се сменя с това на мъж, който кашля. Вижте каква е реакцията на минувачите:

    Пушенето вече е забранено в шведските барове, ресторанти и молове. Скорошно изследване на държавата показва, че пушенето трябва да се забрани и в откритите публични пространства, като на автобусни спирки на градския транспорт, площадки за игра и открити кафенета.

    Според данни на Световната здравна организация разходите от пушенето вече минават един трилион долара, а шест милиона умират заради заболявания, причинени от вредния навик.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    преди 6 часа
    Бюджетът на плюс от 600 млн. лв. през април
    Принос за това има вноската на БНБ
    преди 6 часа
    Google съкрати 200 души
    Компанията измества основните си длъжности зад граница
    преди 7 часа
    Очаква се България да се присъедини към ОИСР до края на 2025 г.
    Общо 31 доклада на комитетите на ОИСР по отношение на България са приети, остават още 26
    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid