Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 27 април 2017
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2017. За първи път в историята на конкурса участват 113 проекта и увеличението спрямо 2016 година е с 20%.
Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2017 ще бъдат обявени на официална церемония на 27 април 2017 г. в зала Рейнбоу плаза.
„В БАПРА сме изключително щастливи от повишената активност в конкурса. Заявки са подадени и от редица компании, които не са членове на организацията, което говори за две неща : повишаване нивото на PR пазара като цяло и нарастващото значение на наградата BAPRA Bright Awards за агенции и клиенти“, сподели Катя Димитрова, председател на УС на БАПРА за 2016-2018 г.
Най-голям брой заявки има в категория Маркетинг, свързан с кауза.
Броят на съревноваващите се проекти по категории е:
Дебют на годината – 8 кампании;
Комуникационна кампания на годината - 11 кампании;
Комуникационна кампания в публичния сектор - 5 кампании;
Иновативна кампания - 9 кампании;
Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел - 10 кампании;
Корпоративен ПР – 6 кампании;
Кампания за изграждане на работодателска марка – 6 кампании;
Кризисен ПР – 0 кампании;
Кампания за вътрешни комуникации - 4 кампании;
Дигитална кампания - 10 кампании;
Кампания Public Affairs – 1 кампания;
Маркетинг, свързан с кауза – 19 кампании;
Специално събитие – 17 кампании;
Агенция на годината – 7 агенции.