сряда, 01 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2797 прочитания

    Когато бизнесът застане зад правото да гласуваш

    Вижте повече за кампанията на Boost Mobile, довела до 23% по-висока избирателна активност
    14 юли 2017, 12:13 a+ a- a

    По време на избори в САЩ чакането на опашка над 4 часа не е нещо необичайно. Проблемът е по-изявен в местности, където хората са с по-ниски доходи. „Ние сме единствената демократична нация, която систематично поставя бариери пред гласуването на своите граждани“, коментира бившият президент на САЩ Барак Обама в свое телевизионно участие. Веригата за търговия на дребно Boost Mobile решава да предостави търговските си обекти за избирателни секции. Мащабната кампания не само спечели Grand Prix на фестивала в Кан през 2017, но и на местата, където е реализирана, е отчетена 23% по-висока избирателна активност.

    Вижте повече за кампанията в следващото видео:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 1 ден
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 2 дни
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 2 дни
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места