петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2672 прочитания

    Snapchat готви нов рекламен формат

    Видеоклипове ще тръгват след историите
    27 април 2018, 13:46 a+ a- a

    Snapchat обмисля нов формат за реклами в платформата си. По данни на DigiDay приложението ще изпробва 6-секундни видеоклипове, които няма да могат да бъдат пропуснати или забързани. Те ще се появяват само в подбрани публикации на продуценти и партньори и няма да засегнат съдържанието на потребители. Форматът ще наподобява телевизионните реклами, без да е натрапчив или дълъг.

    През 2017 проучване на Fluent разкри, че 80% от потребителите на приложението в САЩ на възраст между 18 и 24 пропускат рекламите. С новия формат Snapchat цели да избегне това и да предложи по-голяма сигурност за рекламодателите си.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 11 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 16 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 17 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 17 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам