неделя, 24 януари 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2549 прочитания

    Google “мобилизира” рекламните си услуги

    Компанията даде достъп на рекламодателите си до 300,000 мобилни приложения и над 350 млн. мобилни устройства през платформата AdMob
    08 юни 2012, 15:08 a+ a- a

    Google обяви, че компаниите ползващи рекламната й система AdWords, които по последни данни надхвърлят 1 млн., вече могат да рекламират на над 350 млн. мобилни устройства през платформата за мобилна реклама AdMob, която компанията добави към активите си преди 2 години, съобщи AdWeek.

    Рекламодателите ще могат да планират кампании, избирайки от над 300,000 мобилни приложения включени в AdMob през системата AdWords, като ще могат да закупуват мобилната реклама в пакет с уеб реклама или поотделно. По този начин пазарите на уеб и мобилна реклама се обединяват в един масивен пазар, достигайки до по-голям брой потребители, коментира Business Insider. В същото време по-малките рекламодатели ще могат да изпробват възможностите на мобилната реклама много по-лесно.

    Новата система ще позволява да се таргетират потребители по дадено приложение или категория приложения, както и по конкретни мобилни устройства (например Samsung Galaxy S II) или по конкретен производител (например Apple). Рекламните кампании ще могат да се таргетират и за дадена мобилна операционна система, доставчик на мобилната услуга или по това дали устройството е включено към Wi-Fi.

    “Това е последната глава от нашите постоянни усилия не само да обединим инструментите на AdMob и Google, но и да мобилизираме всички наши рекламни продукти и услуги,” каза Джонатан Алфернес, директор „Продуктов мениджмънт мобилна реклама” в Google, през блога на компанията.

    Ходът на Google може да спомогне да се намали разликата между растящото потребление на медийно съдържание през мобилни устройства и несъответстващо малките приходи от мобилна реклама, смята Forbes.

    Facebook също решително засили присъствието си в мобилната сфера, като улесни достъпа на рекламодателите си до мобилна и уеб реклама през една и съща система. Компанията също позволи на рекламодателите си да публикуват т.нар. „спонсорирани истории”, водещ рекламен продукт, в новинарския фийд на мобилните потребители на мрежата. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    22 януари 2021, 15:10
    Гърция удължи до 8 февруари ограниченията за влизане в страната
    Бизнес пътуване е разрешено единствено по изключително неотложни причини
    22 януари 2021, 14:48
    Великобритания обмисля пълно затваряне на границите си
    За да ограничи евентуално навлизане на нови вирусни варианти в страната
    22 януари 2021, 14:13
    България може да купи всяка ваксина срещу Covid-19, стига да е одобрена на европейско ниво
    От 4 февруари в клас се връщат до 40% от учениците от 5 до 12 клас
    22 януари 2021, 11:57
    Медици във Франция стачкуват с искане за повече ресурси за болниците
    Баровете и ресторантите са затворени от месеци, а правителството предупреди, че ски курортите вероятно няма да отворят и през февруари
    22 януари 2021, 11:42
    ЕП поиска от страните в ЕС да вземат мерки относно поскъпващите жилища
    Чуждестранните инвестиции покачват местните цени на жилищата, а платформи като Airbnb ограничават предлагането на жилища