четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3148 прочитания

    Google “мобилизира” рекламните си услуги

    Компанията даде достъп на рекламодателите си до 300,000 мобилни приложения и над 350 млн. мобилни устройства през платформата AdMob
    08 юни 2012, 15:08 a+ a- a

    Google обяви, че компаниите ползващи рекламната й система AdWords, които по последни данни надхвърлят 1 млн., вече могат да рекламират на над 350 млн. мобилни устройства през платформата за мобилна реклама AdMob, която компанията добави към активите си преди 2 години, съобщи AdWeek.

    Рекламодателите ще могат да планират кампании, избирайки от над 300,000 мобилни приложения включени в AdMob през системата AdWords, като ще могат да закупуват мобилната реклама в пакет с уеб реклама или поотделно. По този начин пазарите на уеб и мобилна реклама се обединяват в един масивен пазар, достигайки до по-голям брой потребители, коментира Business Insider. В същото време по-малките рекламодатели ще могат да изпробват възможностите на мобилната реклама много по-лесно.

    Новата система ще позволява да се таргетират потребители по дадено приложение или категория приложения, както и по конкретни мобилни устройства (например Samsung Galaxy S II) или по конкретен производител (например Apple). Рекламните кампании ще могат да се таргетират и за дадена мобилна операционна система, доставчик на мобилната услуга или по това дали устройството е включено към Wi-Fi.

    “Това е последната глава от нашите постоянни усилия не само да обединим инструментите на AdMob и Google, но и да мобилизираме всички наши рекламни продукти и услуги,” каза Джонатан Алфернес, директор „Продуктов мениджмънт мобилна реклама” в Google, през блога на компанията.

    Ходът на Google може да спомогне да се намали разликата между растящото потребление на медийно съдържание през мобилни устройства и несъответстващо малките приходи от мобилна реклама, смята Forbes.

    Facebook също решително засили присъствието си в мобилната сфера, като улесни достъпа на рекламодателите си до мобилна и уеб реклама през една и съща система. Компанията също позволи на рекламодателите си да публикуват т.нар. „спонсорирани истории”, водещ рекламен продукт, в новинарския фийд на мобилните потребители на мрежата. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 3 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 8 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 9 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 10 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам