петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2015 прочитания

    Американската платформа за сравняване на застраховки Insurify открива развоен център в София

    Новият офис в технологичния хъб на Източна Европа дава възможност на управляваната от българка компания да се фокусира върху иновациите
    13 май 2021, 09:48 a+ a- a

    Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София – дигиталната столица на Източна Европа. Това е най-новото постижение на бързоразвиващата се компания, която отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите на годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020.

    Развойният център в София привлече опитен екип от 15 софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари. В близкото минало, екипът беше част от една от най-големите мета търсачки за самолетни билети - Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 заради негативното влияние на COVID-19 пандемията върху международните пътувания.

    Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев, който до неотдавна водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner: „Присъединихме се към екип от умни и мотивирани хора, чийто основен фокус е постоянното подобряване на продукта и на потребителското преживяване. Това върви ръка за ръка с множество технологични и аналитични предизвикателства, които ние обичаме да решаваме”, споделя Халачев.

    “Отварянето на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана. Радваме се да бъдем част от Insurify и да въздействаме позитивно на нашите потребители, като им помагаме да защитят себе си и семействата си“, допълни Халачев.

    Снежина Захария - основател и главен изпълнителен директор на компанията

    Insurify е ръководена от българите Снежина Захария - основател и главен изпълнителен директор и Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктов директор, и Giorgos Zacharia - съосновател и президент на метатърсачката Kayak. Захария създава компанията през 2013, след като лек автомобилен инцидент я изправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки. Захария идентифицира неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт, където мигновено и персонализирано сравняваме застрахователни продукти.

    До момента платформата, чиято цел е да бъде най-предпочитаната и всеобхватна на пазара, е помогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и лесно да изберат застраховката, от която имат необходимост.

    „Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез него продължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно и животозастраховане”, каза Снежина Захария, главен изпълнителен директор на Insurify. “Развълнувани сме да привлечем такъв страхотен екип, с доказан опит в машинното обучение и софтуерния анализ на платформи със свръхрастеж. Екипът е високо квалифициран и ще помогне на Insurify да подобри разбирането си за поведението на клиентите. Основен фокус на професионалистите ще бъде мащабирането на машинното обучение, персонализацията и технологиите за оформяне на препоръки към различните продуктови линии и канали“.

    Новият офис на Insurify в България илюстрира набраната инерция в развитието на компанията, която продължава разширяването си в световен мащаб и през 2021 цели да удвои броя на служителите си в София.

    Insurify работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компанията започна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи важно партньорство с Toyota. В резултат на това сътрудничество, клиентите на Toyota могат да сравняват застрахователни полици за автомобили с персонализирани предложения, захранени от базата данни на Insurify. Базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ, Insurify е платформа за съпоставяне на застраховки за автомобили, недвижимо имущество и живот, която помага на потребителите да спестят време и пари. Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност 170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия, сред които: “Forbes Fintech 50” 2020, The Digital Insurer’s “North America InsurTech Startup of 2019”, FinTech Global’s “2019’s Most Innovative InsurTech Companies“, ACORD’s “2018 Top 10 Insurance Leaders” и “Insurance Disruptor Awards.”

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 51 минути
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 17 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 17 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 18 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 1 ден
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава