вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4611 прочитания

    НСИ: Цените на жилищата поевтинели с 2.6%

    Скок е отчетен в 13 областни града
    23 юли 2012, 11:30 a+ a- a

    Цените на жилищата през второто тримесечие на 2012 са се понижили средно с 2.6% на годишна база. Това отчитат от Националния статистически институт (НСИ).

    Спрямо първото тримесечие на тази година обаче е отчетен лек ръст от 0.2 на сто. Увеличение на цените е регистрирано в 13 от областните градове, като то е по-значително в Търговище - с 3.5%, Разград - с 3.4% и Велико Търново - с 3.1%.

    Спад на цените статистиката отчита в 14 областни града. Промяна на цените не се наблюдава в Добрич.

    Средната пазарна цена на жилищата за страната през второто тримесечие на годината е 885.32 лв./кв. м., посочват от НСИ.

    Най-високи са средните цени в София (столица) - 1 457.38 лв./кв. м, следвана от Варна - 1 429.00 лв./кв. м и Бургас - 1 151.17 лв./кв. метър.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 11 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 12 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 14 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 15 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант