петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2763 прочитания

    Филип Купфер e новият търговски съветник към посолството на Австрия

    От 1 септември той наследява на поста Улрике Щрака
    02 септември 2021, 09:11 a+ a- a

    От 1 септември 2021 новият търговски съветник към посолството на Австрия и ръководител на ADVANTAGE AUSTRIA е Филип Купфер.

    Филип Купфер е роден във Виена, дипломиран юрист, има дългогодишен опит в подкрепа на австрийския бизнес във Виена, Казабланка, Милано, Загреб и Сараево, както и натрупан стаж в различни министерства във Виена.

    Досегашният търговски съветник Улрике Щрака от септември 2021 ще работи в ICS-Internationalisierungscenter Steiermark в Грац и ще мотивира фирмите от провинцията за повече износ.

    С инвестиции в България от повече от 2,6 млрд. евро (според Австрийската национална банка) и създадени повече от 20 000 работни мести, Австрия е сред най–големите чуждестранни инвеститори в страната.

    Сред австрийските фирми са A1, ЕVN, Raiffeisen, OMV, Vienna Insurance Group, Mondi, Billa, Kronospan, Palfinger, Knauf, Uniqa, Wienerberger, AluKönigStahl, Sportalm и Baumit.

    Двустранните търговски отношения между Австрия и България са отлични: от 2014 до 2019 (без да отчитаме намалението, предизвикано от пандемията) австрийската търговия с България отбеляза ръст от 26% (до 813 млн. евро), българският износ на стоки се е увеличил дори с 33%. По отношение на търговията на услуги, българският износ е нараснал с повече от 40% (до 640 млн.), а австрийският износ с 20% (до ок. 310 млн. евро).

    За 2021 статистиката показва, че ефектът на кризата вече е преодолян: българският износ на стоки до месец май е нараснал със значителните 28,2%, а австрийският износ към България с 4,9%.

    По своята същност Advantage Austria в София представлява Стопанска камара на Австрия и съществува повече от 50 в България. Основната задача на офиса е да съдейства за постоянното подобряване и разширяване на бизнес отношенията между Австрия и България. За тази цел се провеждат пазарни проучвания в различни сфери, осъществяват се контакти между австрийски и български фирми, организират се участия в панаири и изложения и се провеждат редица други мероприятия

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 минути
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 1 час
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 1 час
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 2 часа
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 2 часа
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS