неделя, 14 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2782 прочитания

    Основаната от българи Insurify привлече ново финансиране от 100 млн. долара

    Създаденият от Снежина Захария и Тодор Кирязов американски технологичен стартъп, с развоен център в София, ще използва финансирането за разширяване на дейността си и увеличаване на екипа си и у нас
    02 септември 2021, 14:32 a+ a- a

    Създаденият от Снежина Захария и Тодор Кирязов американски технологичен стартъп, с развоен център в София, ще използва финансирането за разширяване на дейността си и увеличаване на екипа си и у нас

    Insurify обяви, че е приключил инвестиционен рунд от Серия Б за 100 милиона долара финансиране. Сделката е ръководена от Motive Partners - инвестиционна компания, с фокус към частните компании от финансово-технологичния сектор. Във финансирането са се включили съществуващите инвеститори Viola FinTech, MassMutual Ventures, Nationwide, Hearst Ventures, Moneta VC, както и новите Viola Growth и Fort Ross Ventures.

    Базираната на изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни продукти, Insurify, е ръководена от българите Снежина Захария - основател и главен изпълнителен директор, Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктов директор и Гиоргос Захария - съосновател и президент на метатърсачката Kayak.

    Компанията е създадена през 2013, когато Снежина се сблъсква с трудности при закупуване на автомобилна застраховка. Тя е изправена пред единствените две възможности: или да прекара часове в телефонни разговори със застрахователни брокери, или часове наред да въвежда необходимите данни в сайтове. Разочарована от липсата на реални възможности за онлайн сравняване, Захария решава да изгради уеб платформата Insurify, където потребителите получават в реално време персонализирани оферти за автомобилни, жилищни и животозастраховки, както от големи, така и от регионални застрахователни компании в САЩ и имат възможността да закупят застраховката си по начина, по който предпочитат – по телефона или онлайн.

    По-рано тази година Insurify обяви откриването на развоен център в София, като привлече опитен екип от софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект от Skyscanner. Офисът на компанията се разраства активно и в други направления - като продуктов дизайн, маркетинг и реклама, с амбиция за удвояване през следващата година.

    „Нашата мисия е да затвърдим доверието между клиент и брокер, като изградим най-интелигентния и надежден виртуален застрахователен агент. Искаме да дадем възможност на нашите клиенти да вземат най-добрите решения относно застраховката си и да сме сигурни, че я получават на най-добрата цена чрез нашия продукт. Ние сме много развълнувани да си партнираме с нашите инвеститори, за да продължим да изграждаме надеждна марка, обичана от милиони клиенти и да постигнем целите си за растеж. Индустрията ускорява преминаването си към дигитално застрахователно посредничество и Insurify е водеща в този процес", каза Снежина Захария, основател и главен изпълнителен директор на Insurify.

    До момента, заедно с приключването на финансирането от Серия А през четвъртото тримесечие на 2019, Insurify е получила общо 128 млн. долара финансиране. В резултат на това компанията увеличава шест пъти приходите си и постига комбиниран годишен прираст от 151% за последните три години.

    Платформата ще използва новото финансиране, за да разшири дейността си и да ускори своите планове за растеж. Това включва по-нататъшно разширяване и диверсификация на застрахователните продуктови вертикали на компанията, включване на повече оферти в реално време, подобряване на функционалността на продукта, грижа за съществуващите и потенциални клиенти отвъд момента на закупуването на продукт, увеличаване разпознаваемостта на бранда и наемане на още служители, както в САЩ, така и в България.

    След приключване на финансирането по Серия А през 2019 Insurify успешно разширява пазара си на имотни застраховки, предлага на потребителите си моментална услуга и пуска първите си два интегрирани застрахователни продукта, чрез партньорства с Toyota Insurance Management Solutions и Nationwide (която участва в инвестиционния рунд). Insurify постига и 260% увеличение на служителите си в глобален мащаб. Постоянният 2.5-кратен ръст на приходите на Insurify на годишна база, въпреки ефектите от COVID-19 пандемията, е доказателство за силата на такъв продукт да осигури финансова защита за потребителите в цяла Америка, помагайки на много от тях незабавно да намалят разходите си по време на кризата.

    „Insurify въвежда революционна технология за онлайн предлагане на застрахователния пазар, оценен на 2 трлн. американски долара само за САЩ. Insurify вече се разраства бързо и новото финансиране ще позволи на компанията да ускори обогатяването на съществуващите си услуги и разширяването на обхвата им с допълнителни застрахователни продукти. Очакваме с нетърпение да си сътрудничим със Снежина и екипа на Insurify, като се възползваме от уникалната пазарна възможност да увеличим възвръщаемостта на ресурсите на Motive Partners, чрез технологиите и иновациите", заяви Джеймс О’Нийл, партньор и основател на Motive Partners.

    В новия кръг финансиране на Insurify се включиха фондовете Viola FinTech и Viola Growth от групата Viola. Viola FinTech участва и във финансирането през 2019. „Радваме се да се присъединим към нашия дъщерен фонд Viola FinTech и да задълбочим участието на Viola Group в Insurify. Бяхме изключително впечатлени от способността на Insurify да осигури безпроблемно пазаруване, което клиентите очакват, справяйки се с уникалните предизвикателства пред съвременната индустрия. С нарастването на сравнителното пазаруване, интегрираните застрахователни продукти на Insurify могат да подобрят ефективността в застраховането и удовлетвореността на клиентите“, каза Харел Бейт Он, основател и партньор във Viola Growth. 

    Базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ, Insurify е платформа за съпоставяне на застраховки за автомобили, недвижимо имущество и живот, която помага на потребителите да спестят време и пари. Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност 170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия, сред които: Forbes Fintech 50 2021, Stevies’ Gold International Business Award for a Medium-sized Insurance Company 2021, една от 5000-те най-бързо растящи частни компании в Америка през 2021, EY’s 2021 New England Entrepreneur of the Year и Insurtech Insights’ Future 50 2021.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    КЕВР утвърди цена на природния газ за август – 297,89 лв./Mwh
    Основната причина за увеличението са рязко нарасналите цени на международните газови пазари
    преди 2 дни
    София въвежда „спирка по желание“
    Те влизат в сила на 13 август за 9 автобусни линии
    преди 2 дни
    Европейската космическа агенция започна предварителни преговори със SpaceX
    Агенцията иска да подсигури резервни варианти за своите космически товари
    12 август 2022, 11:46
    CDC премахна изискването за карантина на контактни на Covid-19 лица
    Здравната агенция издаде нови насоки, които имат за цел „Covid-19 вече не нарушава сериозно ежедневието ни“
    12 август 2022, 10:25
    SMIC: Секторът за производство на чипове е изправен пред известна „паника и несигурност“
    Компанията отчете 42% ръст на приходите през второто тримесечие