четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2963 прочитания

    ИКЕА е посрещнала над 23 млн. посетители у нас

    Веригата отбелязва 10 години в България
    20 септември 2021, 10:56 a+ a- a

    На 20 септември 2011 ИКЕА открива първия си обект на българския пазар в столицата. За 10 години, шведският гигант в домашния интериор е посрещнал над 23 милиона посетители в своите обекти, както и над 18 милиона в онлайн магазина, предлагайки разнообразни идеи и решения за по-добър и организиран живот у дома. 

    ИКЕА в България
    2011 ИКЕА открива първия си обект в София
    2013 Стартиране на програмата за лоялност ИКЕА Фемили
    2015 ИКЕА открива електронния си магазин, както и първия център за поръчки във Варна
    2016 Втори център за поръчки се открива в Бургас през октомври
    2018 Трети център за поръчки отваря врати в Пловдив
    2019 ИКЕА стартира своето мобилно приложение в България
    2020 ИКЕА отваря нов концептуален магазин във Варна, който замества съществуващия ИКЕА Център за поръчки
    2021 ИКЕА открива магазин от ново поколение в Mall of Sofia – в сърцето на града 

    Мрежата от търговски обекти на бранда обединява магазин ИКЕА София, концептуален магазин ИКЕА Варна, центрове за поръчки Пловдив и Бургас, както и наскоро открития магазин от ново поколение ИКЕА Mall of Sofia в сърцето на столицата. Компанията развива палитра от предложения и обекти, за да отговори на различни нужди и желания на своите клиенти – от цялостни решения за обзавеждане на стаи, с възможност за планиране на кухни и гардероби, така и идеи за освежаване и организиране на пространството до най-малките аксесоари. 

    „Гордеем се, че вече 10 години развиваме своите продукти, услуги и решения, така че да отговорят на нуждите на българския пазар. Но най-важни са резултатите – от стартирането на програмата за лоялност, в нея се включиха над 223 хиляди ИКЕА Фемили членове. Повече от 323 хиляди масички LACK красят домовете на хората, а емблематичната за ИКЕА секция BILLY е зарадвала над 70 хиляди потребители. Колкото до шведските кюфтенца... е, може би е достатъчно да кажа, че сме продали над 30 милиона от тях“, споделя Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България, част от FOURLIS Group.

    За своето присъствие на българския пазар, шведската ритейл компания е отчела обем на продажби от над 928 милиона лева. Тя е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома, а в България навлиза чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A., която управлява осем магазина ИКЕА, два обекта от ново поколение и девет центъра за поръчки в Гърция, Кипър и България. 

    „ИКЕА не е просто експерт в домашното обзавеждане. Ние създаваме по-благоприятна домашна среда, а бизнесът ни е насочен и към социалната подкрепа. Подпомогнахме над 3000 деца и местни общности, а над 10 000 продукта дарихме за проекти и инициативи в помощ на хора в риск. В ДНК-то на компанията е заложено усилието за устойчиво развитие, ето защо непрекъснато развиваме своята зелена политика, стараейки се да покажем отношението си към природата и как всеки може да бъде отговорен за нейното опазване, започвайки именно от собствения си дом“, допълва Никос Ифантидис. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 12 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 12 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата
    преди 14 часа
    Tesla ще съкрати над 10% от работната си сила
    Двама висши мениджъри също се оттеглят
    преди 15 часа
    Sameday планира 200% увеличение на точките за доставка извън дома в България
    Експанзията до 1500 точки до края на 2024 г. е част от регионален инвестиционен план в размер на €30 млн.