четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9785 прочитания

    Игровизация на бизнеса

    До 2014 много компании ще интегрират игри, за да мотивират служителите си и да ангажират потребителите си
    21 август 2012, 16:29 a+ a- a

    Компаниите ще заимстват все повече от игралната индустрия, за да мотивират служителите си да работят по-ефективно, както и да ангажират настоящите си клиенти и да привличат нови, показва анализ на Deloitte Review. 

    Новата тенденция, наречена „игровизация”, цели да вземе основните характеристики на игрите като забавление, действие, прозрачност, дизайн и предизвикателство и да ги приложи към реални цели, а не просто за развлечение. В бизнес среда игровизацията може да се използва за създаване на решения както за най-простите офис дейности, така и за обучения или за взаимодействие с потребителите на компанията.

    Експерти предвиждат, че игровизацията ще засегне 25% от преструктурираните бизнес процеси до 2015 и ще достигне пазарна стойност от 2.8 млрд. долара през 2016. Очаква се в рамките на следващите две години 70% от компаниите, включени в Global 2000, да интегрират иновативната практика.

    Успешен пример за ангажиране на потребителите чрез геймърски похвати идва от Opower, американска компания от енергийния отрасъл. Създават игра, чрез която участниците се учат да пестят енергия, като следят собственото си потребление. В онлайн платформата те могат да споделят идеи, да печелят точки и отличия.

    Facebook пък въведе игрите на работното място, като започна да използва Rypple – социална платформа за оценка на представянето, която е базирана на игрови принципи. В индивидуалния профил на всеки служител се визуализират ясно целите, които трябва да постигне и се предлага обратна връзка в реално време, обяснява Business Insider. При постигнати резултати или добити нови умения се присъждат отличия.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 6 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 7 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 8 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 24 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 1 ден
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.