четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5523 прочитания

    1:0 за Google срещу печатните медии

    За първи път търсачката изпревари по рекламни приходи печатните медии в САЩ
    14 ноември 2012, 11:34 a+ a- a

    Битката за реклама между традиционните и онлайн медиите навлезе в нова фаза. За първи път в историята Google изпревари по рекламни приходи печатните медии в САЩ. Това става ясно от изследване на германското издание Statista, работещо в сътрудничество с информационната агенция DowJones.

    Данните за първото полугодие на 2012 сочат, че Google е заработила от реклама 20.8 милиарда долара. За сравнение през този период общите приходи от реклама на всички американски вестници и списания достигат 19.2 милиарда долара.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     „Google е компания, основана преди 14 години, и прави повече пари от реклама от индустрия, която съществува от над 100 години”, отбелязват от Statista.

    Все пак експертите на Statista подчертават, че сравнението може да не е съвсем коректно, тъй като Google, макар и американска компания, продава реклама по цял свят, което не е валидно за всички печатни издания в САЩ.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 4 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 5 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 11 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 12 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава