Целта е да се преодолее схващането, че професията не е подходяща за дами
Най-голямата авиокомпания в Германия Lufthansa обяви, че започва кампания, която има за цел да привлече повече жени пилоти. От компанията заявиха, че се опитват да преодолеят схващането, че професията пилот не е подходяща за дами, предава Дойче веле.
В момента само 20% от кандидатите за работа са жени. Очевидно е и схващането на по-голямата част от желаещите да започнат работа в Lufthansa, че професията е по-подходяща за мъже, съобщава превозвачът.
В компанията работят около 300 жени пилоти, като около 80% от тях са на длъжност капитан на полета. Въпреки това дамите на тази позиция са само 6% от всички жени, които работят като пилоти за различните марки на компанията: Lufthansa, Lufthansa Cargo и нискобюджетната Germanwings.