сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3227 прочитания

    Lufthansa стартира кампания за набиране на повече жени пилоти

    Целта е да се преодолее схващането, че професията не е подходяща за дами
    22 август 2013, 17:19 a+ a- a

    Най-голямата авиокомпания в Германия Lufthansa обяви, че започва кампания, която има за цел да привлече повече жени пилоти. От компанията заявиха, че се опитват да преодолеят схващането, че професията пилот не е подходяща за дами, предава Дойче веле.

    В момента само 20% от кандидатите за работа са жени. Очевидно е и схващането на по-голямата част от желаещите да започнат работа в Lufthansa, че професията е по-подходяща за мъже, съобщава превозвачът.

    В компанията работят около 300 жени пилоти, като около 80% от тях са на длъжност капитан на полета. Въпреки това дамите на тази позиция са само 6% от всички жени, които работят като пилоти за различните марки на компанията: Lufthansa, Lufthansa Cargo и нискобюджетната Germanwings.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 15 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 16 часа
    преди 16 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 19 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 19 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд