вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7107 прочитания

    Производството „мигрира” от Китай в САЩ

    Все повече големи компании като K'Nex и Trellis Earth напускат Страната на Дракона или планират това
    24 септември 2013, 09:04 a+ a- a

    Американските компании все по-често местят производството си от Китай обратно в САЩ, съобщава „Файненшъл Таймс” като се позовава на актуални проучвания от пазара на труда. Последните примери в това отношение са производителят на играчки K'Nex, на продукти от биопластмаса Trellis Earth и на сутиени Handful.

    Проучване на Boston Consulting Group сред мениджмънта на 200 големи производители показва, че 21% вече са извършили подобна „миграция” или планират да я реализират през следващите 2 години, а 33 на сто обмислят подобно действие.

    Основен фактор при определяне на подходящото място за производство са разходите за труд. Китай започва да губи това предимство, докато средното почасово заплащане в САЩ се е променило с едва 1,6% през последните две години, показват данните.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 12 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 12 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 14 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 15 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант