понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    23315 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Минна Науманен, „Карготек България“

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    19 февруари 2018, 10:21 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти и мениджъри във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    В края на януари 2018 финландската „Карготек“, която е специализирана в сферата на решенията за управление на товари, откри глобален център за бизнес услуги в София. В момента екипът на „Карготек България“ се състои от 130 професионалисти и се очаква да продължи да се разширява, за да развие и доставя бизнес услуги в областта на финансите, човешките ресурси, управлението на информация и снабдяването.

    Вижте какво отговори Минна Науманен, лидер на отдел „Човешки ресурси“, „Карготек България“: 

    „Един от най-важните въпроси, които задавам в самия край на интервюто за работа, след като кандидатът е научил повече за позицията и за нас като работодател, е:

    Все още ли ви интересува позицията и защо?

    Ако кандидатът наистина е мотивиран и развълнуван от възможността и определи позицията като идеална за него, невербалната му реакция на въпроса дава повече информация от самото съдържание на отговора. От друга страна отговорът дава информация дали кандидатът наистина е разбрал същината на позицията, дали е подходящ за конкретната роля и за компанията като цяло. Ние в „Карготек“ търсим хора с поглед към бъдещето, които се стремят да се развиват дългосрочно в глобална компания, и имат амбицията да ръководят посоката на създаване на по-умни бизнес услуги.“

     

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 1 час
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 2 часа
    преди 5 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 5 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията